וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשארת עבריין ואנרכיסט": בן גביר ובן כספית בעימות חריף

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 14:52

השר לביטחון לאומי התייחס בראיון לרדיו 103FM לסגירת היכל שלמה ל-30 ימים בעקבות הקטטה שבמהלכה תקף קומץ מאוהדי הפועל ת"א אוהד של הפועל חיפה. "יש שם אנרכיסטים". המגיש, אוהד הקבוצה, תקף: "אתה מפרק קבוצה שלמה, לא עשית את זה בטדי". בן גביר השיב: "תפסיק להתבכיין"

עימות במליאת הכנסת בין בן גביר לח"כים ערבים/ערוץ הכנסת

עימות חריף נרשם הבוקר (שלישי) במהלך ראיון שערך השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתוכנית של בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM. במהלך הראיון התייחס בן גביר לסגירת אולם הכדורסל היכל שלמה ל-30 ימים בעקבות הקטטה המכוערת שבמהלכה תקף קומץ מאוהדי הפועל ת"א אוהד של הפועל חיפה.

"חשוב לי להסביר לאוהדי הפועל תל אביב, יש שם הרבה חבר'ה נורמטיביים ואין לי שום בעיה איתם, אבל בוא נודה על האמת, יש שם אנרכיסטים שהם עבריינים ופושעים וטוב מאוד שהמשטרה עושה סדר. ההתבכיינות הזאת של הנער, של העבריין הזה", אמר בן גביר.

מגיש התוכנית בן כספית, אוהד הפועל תל אביב, הגיב בתקיפות: "אתה מפרק קבוצה שלמה, השקעה של מיליונים, ואתה לא עושה את זה בטדי כי היית ונשארת עבריין ואנרכיסט". בן גביר לא נשאר חייב והשיב: "תפסיקו להתבכיין, אם אוהדי בית"ר ירושלים היו עושים דבר כזה, מיד היו סוגרים את טדי". כספית אמר בתגובה: "אתה חלק מלה פמיליה פשוט, זאת הבעיה".

בן כספית, איתמר בן גביר. צילום: ראובן קסטרו/שלומי גבאי, עיבוד תמונה
עימות חריף ברדיו. בן כספית ואיתמר בן גביר/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו/שלומי גבאי

במהלך הראיון התייחס בן גביר לסערה התקשורתית שפרצה לאחר שפרסם בניגוד לחוק תמונה של נער שחשוד בתקיפת אוהד הפועל חיפה: "העבריינים האלה, טוב מאוד שהמשטרה מטפלת בהם. הכי הצחיק אותי שהוא מתבכיין שתמונה שלו פורסמה. הוא בשידור חי הרביץ לאנשים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

כידוע, בשבת האחרונה התרחש אירוע אלימות חמור מאוד בסיום משחק הכדורסל בין הפועל תל אביב לבין הפועל חיפה. במהלך האירוע שתועד, נצפו מספר אוהדים מכים באלימות קשה אוהדים מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במקלות, כסאות, חגורות וחפצים שונים. בעקבות האירוע פונה מהמקום אוהד שנפצע בראשו ונזקק לטיפול רפואי בבית חולים.

מתחקור ראשוני של האירוע שהחל דקות לאחר סיום ההפסד של הקבוצה של דני פרנקו 88:87 לקבוצה מהכרמל עולה כי מספר אוהדי הפועל תל אביב הגיעו לעבר השער של אוהדי הפועל חיפה על מנת "לסגור חשבון" עם האוהדים מהכרמל. עדיין לא ברור מה הוביל אותם לעשות זאת, שכן בין אוהדים המועדונים אין יריבות. מספר אוהדי חיפה, שעדיין לא הצליחו לצאת מהמקום, נכנסו לתוך האולם בחזרה, וכמה עשרות אוהדים רדפו אחריהם תוך כדי שהם מכים שניים מהם בצורה קשה. בהפועל תל אביב מיהרו לגנות את האירוע, גם בהודעה רשמית, גם בציוץ של הבעלים עופר ינאי שהבטיח "חריש עמוק", וגם בדברים של היו"ר רמי כהן, שהיה על הפרקט בסיום בניסיון לעזור לאוהדי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully