וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הדרום על התרחבות הירי מהרצועה: "מרחיק את החזרה של המפונים לבתיהם"

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 9:51

כמעט חצי שנה לתוך המלחמה, ורקטות עדיין נורות מצפון רצועת עזה, ומגיעות שוב לאשדוד ואשקלון. תושבי הדרום מביעים תסכול מהמצב, ואומרים: "המלחמה לא עשתה סוף לירי הרקטות. לא נסכים לחזור למצב שבו נמשיך להיות מטווחים"

בוידאו: שיגור הרקטות לאשדוד 25 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כ-14 רקטות נורו לעבר יישובי הדרום אתמול (שני) מרצועת עזה, דבר ששב לטלטל את תושבי האזור. התושבים, חלקם מפונים שכבר הספיקו לשוב לביתם מאז תחילת המלחמה, אינם מבינים איך בשלב זה הם עדיין סופגים ירי לאזורם, וחוששים מחדירת מחבלים מהרצועה.

"לא ישנתי כל הלילה, זה מתסכל, יש תחושות קשות", שיתפה רויטל חרמון, תושבת שדרות. "אומרים לך שבטוח לחזור, ובסוף יורים רקטות על שדרות. אנחנו תמיד דרוכים ועם יד על הדופק שלא יקרה שהילדים בבית ספר. היינו אתמול בסטרס, בגלל החשש לחדירה והירי לעבר העיר".

יוסי פרטוק, חבר מועצת העיר אשקלון, סבור שהירי יפסק רק אם הפעולה הצבאית תימשך. "ידענו שאחרי אשדוד ירו גם לאשקלון", אמר. "המלחמה לא עשתה סוף לירי הרקטות, יורים גם מצפון הרצועה. אסור לעצור את הלחימה ברצועה, אסור ששדרות ועוטף עזה, אשקלון ואשדוד יהיו ערים שמטווחות, לא נסכים לחזור למצב כזה".

שיגור הרקטות באשדוד 25 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירי הרקטות בשמי באשדוד, אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות המלחמה, מעיין שניאור, יו"ר ועד נתיב העשרה, עברה עם חבריה מהמושב למגורים זמניים באשקלון. אתמול ספגו גם ביתה במושב וגם ביתה הזמני באשקלון ירי מעזה. "אנחנו לא מרגישים בטוחים", אמרה. "נאמר לנו שצפון הרצועה בשליטה מלאה של צה"ל, אבל אנחנו רואים שהמחבלים יכולים לירות גם שם. כל ירי שלהם רק מרחיק את החזרה של התושבים מהיישובים בעוטף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully