וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה היה לכם דחוף לומר לנו שבטוח לחזור לגור בשדרות?

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 7:55

חצי שנה של מלחמה בעזה, וכבר חודשיים אומרים לנו שבטוח לחזור לגור בשדרות ובעוטף. אלא שאמש חמאס הזכיר לנו שהוא עדיין קיים, ושיגר מטח רקטות לאזור הדרום. וממשלת ישראל? הם ממשיכים לשקר לתושבים, כמו שהם עושים ב-22 השנים האחרונות

בוידאו: שיגור הרקטות לאשדוד 25 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

‏חצי שנה שמדינת ישראל נמצאת במלחמה עזה, כבר חודשיים שמספרים לנו שבטוח לחזור לגור בשדרות ובעוטף עזה, ואפילו באשדוד ובאשקלון אפשר לקיים אירועים ולהתנהג כמעט כבשגרה. אמש (שני), שישה חודשים כמעט לאחר תחילת המלחמה, חמאס הזכיר לכולנו שהוא עדיין קיים. מטח של שמונה רקטות נורו לעבר העיר אשדוד שבמזל לא נפגע אף אחד, רקטה נורתה לאשקלון ו-5 רקטות שוגרו לעבר העיר שדרות.

אז אני שואל את ראשי מדינה האם היה נכון להחזיר את תושבי שדרות לעיר ולשקר להם שבטוח לחיות פה? האם פיקוד העורף טעה שהוריד את ההגבלות מאשקלון ומאשדוד וגם מהעיר שדרות? האם זה היה נכון לקיים את אירועי פורים באשדוד ללא הגבלות? אתמול מעל ראשם של ילדי שדרות התפוצצו להם 2 מיירטים של כיפת ברזל ללא אזעקה. טיל שעף מתפוצץ מעל ראשם של התושבים מכניס את הילדים שוב לחרדות.

שיגור הרקטות באשדוד 25 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שיגורי הרקטות לאשדוד, אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת נפילת רקטות, שדרות, 3 בדצמבר 2023. דוברות עיריית שדרות, אתר רשמי
זירת נפילת רקטה בשדרות (ארכיון)/אתר רשמי, דוברות עיריית שדרות

אז אולי מספרים לנו סיפורים שהכל ורוד פה ובטוח לחיות פה, ונכון שחמאס לא שיגר רקטות לאזור אשדוד כבר חודשיים ולתושבי שדרות הבטיחו שבטוח לחיות בשדרות ואין יותר חמאס בצפון רצועת עזה. אבל רק אתמול בבוקר תושבי שדרות נכנסו לחרדה מחשש שהייתה התראה לחדירת מחבלים, ולקינוח בסוף היום 3 רקטות נורו לעבר העיר.

אז אני שואל אתכם - שר הביטחון, ‏ראש הממשלה והרמטכ"ל, האם זה בטוח לגור בשדרות? האם ילדי שדרות שחוו במשך 22 שנה את מטחי הרקטות צריכים לחוות את זה שוב? שלא נדבר על הפיצוצים האדירים שמרעידים את הבתים ומכניסים את הילדים לפחדים. מה היה לכם כל כך לחוץ להחזיר אותנו הביתה? לשכנע אותנו בכל דרך, בעיקר דרך הכיס וחשבון הבנק, לחזור הביתה ולשקר לנו שבטוח לחזור לעיר. אבל מה בטוח? שלא בטוח פה.

האזעקה בפעילות ילדים, בית חבד, שדרות, 4 במרץ 2024/לפי סעיף

יבואו ויגידו לנו, מה אתם בוכים? אתם חיים את זה 22 שנה ואתם כבר רגילים אז על מה אתם מתלוננים? אז לאותם אלו שהבטיחו לנו שה-7 באוקטובר לא יחזור יותר ושלא נחזור למציאות הזאת, גם כשהיינו במלונות, ידענו שטפטופי הרקטות ימשיכו ושחמאס ימשיך לשגר רקטות לעבר העיר, אבל היו כאלה שעשו מזה כותרות שהתושבים לא "חוזרים לאותה מציאות".

ממשלת ישראל עשתה את זה שוב, בדיוק כמו שהיא עושה ב-22 שנים האחרונות, קנתה את תושבי שדרות והעוטף בכמה שקלים, באותה השיטה. לפחות בפעם הבאה אל תשקרו לתושבים.

הכותב הוא עורך חמ"ל, מבית וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully