וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטחים מהרצועה מוכיחים: חמאס מנצל את הקרע עם ארה"ב ותוקע אצבע בעין לישראל

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 23:06

בזמן שארה"ב מנסה למנוע תמרון ברפיח, חמאס שיגר היום 2 מטחים מאזור מחנות המרכז בעזה כדי להוכיח כושר עמידה ויכולת שיקום. בארגון הטרור מזהים את הקרע עם הבית הלבן ומנסים להרחיב אותו. המסקנה ברורה: הטרור הפלסטיני מבעבע במעלות גבוהות במרחבים שבהם צה"ל טרם תמרן

בוידאו: שיגור הרקטות לאשדוד 25 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בזמן שארה"ב ומדינות נוספות, בהן קטאר ומצרים, עושות הכול כדי למנוע תמרון של צה"ל ברפיח - מחשש לאסון הומניטארי ופגיעה באוכלוסייה פלסטינית לא מעורבת בטרור, עושה ארגון חמאס את הכל כדי לתקוע אצבע בעין לישראל ומשגר היום בשני מקרים שונים מטחי רקטות לעבר ישראל מאזור מחנות המרכז כדי להוכיח כושר עמידה ויכולת שיקום.

חמאס מזהה את הקרע ההולך ומתגבר בין הממשל האמריקני לממשלת ישראל ומנסה להיכנס אליו, להרחיב אותו ולנצל אותו לצרכי הישרדות הארגון בפרט והישרדות בכיריו בכלל או הפוך - השאלה היא את מי שואלים.

אך ברקע הרצון של חמאס להחזיר משילות בשטחי רצועת עזה, תולה הזרוע הצבאית של ארגון הטרור שלט ענק: הטרור הפלסטיני מבעבע במעלות גבוהות במרחבים בהם צה"ל עדיין לא תמרן קרקעית. ובהם: מחנות המרכז בדגש על דיר אל-בלאח ונוציראת והעיר רפיח.

שיגור הרקטות באשדוד 25 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שיגור הרקטות באשדוד 25 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לכן, ההחלטה האמריקנית לעמוד מנגד ולא להטיל וטו באו"ם נגד הקריאה להכריז על הפסקת אש ברצועת עזה מעוררת תסכול גדול בישראל. דווקא עכשיו, כשהלחימה מתקרבת לרגעי האמת שלה. במיוחד בזמן שצה"ל מחפש להפעיל מנופי לחץ על הנהגת חמאס כדי להאיץ בהם לקדם את המשא ומתן לשחרור החטופים ובמקביל למוטט את שלטון הטרור שהטיל אימה ופחד בכל רצועת עזה - ולפרקים מונע חלוקת מזון לכלל אזרחיו כדי לדמות מצב של משבר הומניטארי מצד אחד ולהראות שליטה ומשילות מהצד השני.

היום הזה מוכיח יותר מתמיד כי צה"ל חייב לתמרן לאורך כל רצועת עזה כולל מחנות המרכז ורפיח, תוך כדי שהוא משקף יכולות מתקדמות להנעת אוכלוסייה לאזור מחסות ומרחבים הומניטאריים כדי לקדם את מטרות המלחמה.

הממשל האמריקני מתנהל באגרסיביות בעת האחרונה בגלל מערכת בחירות עקובה מדם בין המפלגה הדמוקרטית למפלגה הרפובליקנית, אך מנגד חייבים להבין כל הצדדים כי צה"ל אמנם דשדש בחודשים האחרונים ויכול היה להשיג יותר לו תמרן בכל נקודות הלחץ של חמאס - אך בשורה התחתונה הוא בראש ובראשונה עושה הכול כדי להשיב את החטופים לבתיהם ובמקביל להשיב עשרות אלפי אזרחים לבתיהם אחרי שחמאס חטף ממיטותיהם ב-7 באוקטובר תינוקות, קשישים וניצולי שואה ורצח משפחות שלמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יחיא סינוואר עם הציוד שנלקח מכוח צה"ל בתקרית בעזה - 16 נובמבר 2018. ללא, עיבוד תמונה
יחיא סינוואר עם הציוד שנלקח מכוח צה"ל בתקרית בעזה - 16 נובמבר 2018/עיבוד תמונה, ללא

חרף החודשים הארוכים שחלפו מאז, המצב הביטחוני השתפר באזור, אך חמאס ממשיך להחזיק בחטופים, למרוח את הזמן במשא ומתן לעיני כל העולם בזמן שעמו נאנק מכאב ובכיריו נעים מוגנים זמנית במנהרות וחלקם מתארחים בבתי מלון מפוארים.

המאבק של ממשלת ישראל הוא צודק מאין כמוהו ויום יבוא ויבינו כולם שמדובר במלחמה בשם העולם החופשי כולו ולא רק בשם ישראל. התקפת הטרור ברוסיה היא תזכורת למה שיכול להתרחש בכל מדינה ומה שמתחלף הוא רק שם ארגון הטרור. ישראל כמדינה ריבונית לא יכולה לוותר על תמרון עצים או בשלבים במחנות המרכז וברפיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully