וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בגוש עציון, נזק נגרם לבתים

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 23:27

לפני זמן קצר התקבל דיווח על ירי לעבר בתי ביישוב כרמי צור. אין נפגעים אך נזק נגרם לבתים ואותרו קליעים במקום. כוחות צה"ל הוקפצו לזירה והחלו לסרוק אחר חשודים. ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל, בתגובה לירי: "לא נאפשר לאויב להמשיך להתקיף את היישוב"

היישוב כרמי צור שבגוש עציון הוציא הערב (שני) הודעה כי לפני שעה קלה נורו כדורים לעבר בתי היישוב בניסיון לבצע פיגוע ירי. לא היו נפגעים אך אותרו סימני פגיעה וקליעים באחד הבתים. דובר צה"ל עדכן שכוחות צה"ל סורקים אחר חשודים באזור.

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל, בתגובה לירי על בתי היישוב כרמי צור: "כרמי צור מגינה על גוש עציון מדרום. לא נאפשר לאויב להמשיך להתקיף את היישוב, בלי תגובה תקיפה. ה-7 באוקטובר הוכיח לנו שמי שמאפשר ירי על תושבים ומכיל את זה, מזמין פגיעה חמורה יותר בעתיד ולא נאפשר זאת!".

הנזקים מהירי ביישוב כרמי צור, 25 במרץ 2024. דוברות גוש עציון, אתר רשמי
הנזקים מהירי ביישוב כרמי צור, 25 במרץ 2024/אתר רשמי, דוברות גוש עציון
הקליע שנורה לעבר הבתים בכרמי צור, 25 במרץ 2024. דוברות גוש עציון, אתר רשמי
הקליע שנורה לעבר הבתים בכרמי צור, 25 במרץ 2024/אתר רשמי, דוברות גוש עציון

בשבוע שעבר, דוד בן אברהם נורה על ידי צה"ל בצומת אלעזר בגוש עציון. דוד, גר שתכנן להתגייר, נחשד כמחבל ובהמשך מת מפצעיו. "הבוקר הוא היה בדרכו לירושלים ובתחנת האוטובוס בצומת אלעזר חיילים חשדו בו, ירו בו ופצעו אותו", אמר דובר היישוב היהודי בחברון, נעם ארנון. "בחיפוש בתיקו נמצאה סכין קטנה אותה נשא תמיד לצורך הגנה עצמית, אך לא השתמש בה. לאחר זמן קצר, הוא מת מפצעיו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully