וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד תכנן להתגייר, נחשד בטעות כמחבל - ונורה למוות בידי צה"ל

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 14:30

החשוד, דוד בן אברהם, הגיע לצומת אלעזר בגוש עציון, עורר את חשדם של הלוחמים במקום, שפתחו באש לעברו לעברו. הפלסטיני נפצע ובהמשך נקבע מותו. דובר צה"ל: "הפרקליטות הצבאית הורתה על פתיחה בחקירה של המשטרה הצבאית"

זירת הירי בצומת אלעזר בגוש עציון, 21 במרץ 2024/לפי סעיף 27 א'

החשוד שנורה הבוקר (חמישי) על ידי צה"ל בצומת אלעזר בגוש עציון - זוהה מאוחר יותר כיהודי. ההרוג, דוד בן אברהם, גר שתכנן להתגייר, נחשד כמחבל ובהמשך מת מפצעיו. "הבוקר הוא היה בדרכו לירושלים ובתחנת האוטובוס בצומת אלעזר חיילים חשדו בו, ירו בו ופצעו אותו", אמר דובר היישוב היהודי בחברון, נעם ארנון. "בחיפוש בתיקו נמצאה סכין קטנה אותה נשא תמיד לצורך הגנה עצמית, אך לא השתמש בה. לאחר זמן קצר, הוא מת מפצעיו", הוסיף.

"הבוקר הגיעו לסיומם הטראגי חייו של דוד בן אברהם, גר הצדק שרצה בכל מאודו להצטרף לעם ישראל, אך לא הצליח לעבור את חומות האטימות של מדינת ישראל המופעלות בעיקר מול תומכי העם היהודי וידידי ישראל", אמר ארנון.

דוד בן אברהם ההרוג בצומת אלעזר שבגוש עציון. חיים פרג, אתר רשמי
"גר הצדק שרצה להצטרף לעם ישראל". דוד בן אברהם/אתר רשמי, חיים פרג

גורם צבאי: "אירוע חריג מאוד. טרם החקירה אפשר לומר שזה חמור. האדם הגיע במונית לתחנת האוטובוס. ירד והמתין. כוח מילואים שיצא מהיישוב ניגש אליו, לקחו ממנו את התיק ומצאו סכין. בזמן שהתיק היה אצל אחד הלוחמים, התבצע ירי לעברו מסיבה לא ברורה. הנושא נמצא בחקירת מצ"ח. לא ברור למה ירו. לכן יש תחקיר וחקירה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זירת הירי בצומת אלעזר בגוש עציון, 21 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הירי בצומת אלעזר בגוש עציון, 21 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מצה"ל נמסר בתגובה כי "במהלך פעילות מבצעית, ביצע כוח צה"ל ירי לעבר פלסטיני שעורר את חשדם בצומת אלעזר שבחטיבת עציון, זוהתה פגיעה ובהמשך נקבע מותו של הפלסטיני. מיד עם קבלת הדיווח אודות האירוע החמור, הורתה הפרקליטות הצבאית על פתיחה בחקירה של המשטרה הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully