וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כך נראה החדר שבו הוחזקו לירי אלבג וחטופות נוספות

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 13:19

משפחתה של הצעירה שחטופה בעזה 171 ימים הציגה בראיון לדיילי מייל תמונה של החדר, שנראה כמו חדר ילדים עם ארון בגדים וצעצועים מופזרים. אמה סיפרה שהיא נחטפה על ידי משפחה: "זה כמו שאני אשמור את הילד של מישהו אחר נעול אצלי בבית"

אלי אלבג, אביה של לירי אלבג, הציג את תמונתה לפני החטיפה ואחרי החטיפה/מטה החטופים

משפחתה של לירי אלבג, החטופה בעזה 171 ימים, קיימה ריאיון עם הדיילי מייל, שפורסם היום (שני), ובו הציגו לעיתון את תמונת החדר בו הוחזקה לירי, יחד עם חטופות נוספות. החדר שנראה כמו חדר ילדים עם ארון בגדים וצעצועים מופזרים.

"בהתחלה כשראיתי את התמונה שמחתי שהיא בחדר של ילד. היו שם בגדי ילדים בארון וזה נתן לי הקלה לדעת שהיא לא הייתה במקום מפחיד", מספרת האם שירה. "ואז, הבנתי שהיא עם משפחה. הם חטפו אותה, לא החמאס. זה כמו שאני אשמור את הילד של מישהו אחר נעול אצלי בבית", אמרה האם. צה"ל הגיע אל החדר, בו היו צעצועים, ארון ורוד ובגדי ילדים, בעקבות איתור כתמי דם - ובהם שאריות DNA של החטופות.

בעיתון הבריטי דווח כי חטופים ששוחררו מהשבי סיפרו למשפחה את מה שתיארה לירי מימיה הראשונים בשבי: היא הוכרחה לנקות את שירותי המשפחה ולבשל להם אוכל - בעוד היא לא יכלה לטעום ממנו, והורשתה להתקלח לראשונה רק לאחר 37 ימים בשבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לירי אלבג. מתוך הכתבה בדיילי מייל, אתר רשמי
לירי אלבג/אתר רשמי, מתוך הכתבה בדיילי מייל

אימה של לירי תיארה כי שמעה מהחטופים ששוחררו שהמקום האחרון בו שהו עם ביתה היה מנהרה בעומק 40 מטרים לקראת יציאתם מהשבי - "ללא אוויר, אור שמש, מים ותנאי מחייה ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully