וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיסלנו את המן נחסל גם את סינוואר": ראש הממשלה בקריאת מגילה עם לוחמי המשטרה הצבאית

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 20:20

"אי אפשר לנצח את הרוע המוחלט כשמשאירים אותו על כנו ברפיח", אמר נתניהו במהלך הערב, " אנחנו ניכנס לרפיח ונשיג את הניצחון המוחלט", קבע. בהמשך לסיפור מגילת אסתר אמר: "היום בפרס המודרנית קם לו צורר חדש - המשטר האיראני, שמבקש להכחיד את מדינת היהודים"

בווידאו" ראש הממשלה נתניהו בקריאת מגילה עם לוחמי ולוחמות גדוד ארז של חיל המשטרה הצבאית 24.03.24/אתר רשמי

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף הערב (ראשון) באירוע קריאת מגילה עם מפקדי, לוחמי ולוחמות המעברים של גדוד ארז מחיל המשטרה הצבאית. במהלך הערב, התייחס ראש הממשלה להמשך הלחימה בעזה, ואמר: "כמו בימי קדם גם אנחנו מתלכדים, נחלמים ומנצחים. אנחנו ניכנס לרפיח ונשיג את הניצחון המוחלט. חיסלנו את המן נחסל גם את סינוואר"

"אני מאוד מתרשם מהעבודה שלכם בכל עת, אבל במיוחד בימים הללו, שהאתגרים שעומדים בפניכם גדלו באופן משמעותי, בלשון המעטה. המשימות התעצמו וכך גם הביצועים שלכם. אתם מגנים על מדינת ישראל, אזרחי ישראל, סביב השעון, במשימות שונות, תוך סיכון ולפעמים תוך הקרבה. אני רוצה לשבח אתכם ולהגיד לכם - כל הכבוד לכם. תודה רבה לכם", שיבח נתניהו את הלוחמים.

ראש הממשלה נתניהו בקריאת מגילה עם לוחמי ולוחמות גדוד ארז של חיל המשטרה הצבאית. דובר צה"ל
ראש הממשלה נתניהו בקריאת מגילה עם לוחמי ולוחמות גדוד ארז של חיל המשטרה הצבאית/דובר צה"ל
ראש הממשלה נתניהו בקריאת מגילה עם לוחמי ולוחמות גדוד ארז של חיל המשטרה הצבאית. דובר צה"ל
ראש הממשלה נתניהו בקריאת מגילה עם לוחמי ולוחמות גדוד ארז של חיל המשטרה הצבאית/דובר צה"ל

בהמשך דבריו, אמר: "אנחנו מציינים היום את חג הפורים. לפני למעלה מ-2,000 שנה בפרס העתיקה קם צורר אנטישמי, המן הרשע, שביקש להכחיד את היהודים מעל פני האדמה. היהודים קמו, התאחדו, נלחמו וניצחו ניצחון מוחלט. היום בפרס המודרנית קם לו צורר חדש - המשטר האיראני, שמבקש להכחיד את מדינת היהודים. אנחנו ראינו כבר מה עשה אחד השליחים של הצורר הזה. החמאס ביצע ב-7 באוקטובר, מה שגם הנשיא ביידן קרא, הרוע המוחלט".

לדבריו, "אי אפשר לנצח את הרוע המוחלט כשמשאירים אותו על כנו ברפיח. כמו בימי קדם, כמו אחינו, גם אנחנו מתלכדים, נחלמים ומנצחים. אנחנו ניכנס לרפיח ונשיג את הניצחון המוחלט. חיסלנו את המן נחסל גם את סינוואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully