וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואטורי: "אני בעד גיוס לכולם, פשוט אין מקום בכל היחידות"

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 20:38

סגן השר מהליכוד התייחס בריאיון ל-103FM לטיוטת חוק הגיוס המסתמנת: "לא אצביע כחותמת גומי, כשזה יהיה ריאלי אני אתמוך". על ההחלטה לבטל את הטקס בתל חי, שנחשפה בוואלה: "לא הייתי פועל כך, אבל לא כדאי לסכן אזרחים"

שר הביטחון יואב גלנט בהצהרה על חוק הגיוס/דוברות משרד הביטחון | צילום: אלעד מלכה

ח"כ מהליכוד ניסים ואטורי אמר היום (ראשון) בריאיון ל-103FM כי הוא בעד "גיוס לכולם", אך נכון לעכשיו "לצבא אין מקום לקלוט את כולם". "אני בין הבודדים שלא מצביע כחותמת גומי - אני קורא לפני זה וכשזה יהיה ריאלי אני אתמוך", אמר.

בריאיון נשאל איך היה מגיב על המצב הביטחוני הקשה בצפון לו היה חבר באופוזיציה, ולא בקואליציה. "קודם כל זו ממשלת אחדות ואני לא חושב שיש פה הוקוס פוקוס שאפשר לעשות", אמר. "זה יסתיים במלחמה ולא ייתכן שתהיה פה רצועת ביטחון בשטח מדינת ישראל, ואני אומר זאת כתושב הצפון".

ניסים ואטורי. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
ח"כ ואטורי/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

"אני בעד גיוס לכולם", אמר ואטורי בראיון, "על סמך המיעוט שבאמת לומד תורה, יש כאלה שתופסים טרמפ ולא מתגייסים. עם זאת - אם הצבא רוצה לקלוט, שיפתח את השורות. הבן שלי לקראת גיוס, ואין לו מקום ביחידות הלוחמות. אמרו לו שאין מקום בגולני ובגבעתי. יש המון צעירים שרוצים להתגייס לקרבי ופשוט אין מקום. כששמעתי את זה, הייתי בשוק. אז כן, אני בעד הגיוס של כולם, אבל מקבל גם שירות לאומי".

לצד זאת, התייחס ואטורי להחלטת הממשלה, שנחשפה בוואלה, לא לקיים טקס ממלכתי בתל חי בשל המצב הביטחוני. "יש פה בהחלט בעיה, ואם חיזבאללה לא ייסוג לאחור, לבנון תיראה יותר גרוע מעזה, לא יהיה חשמל בלבנון לאורך שנים רבות", איים. "אני לא יודע למה ביטלו את הטקס בתל חי. אני לא הייתי מבטל אותו, אבל אני לא אקח סיכון על אזרחים תמימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully