וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע ברוסיה, קייט מידלטון חושפת שחלתה בסרטן ותעלומת "גן העדן לעשירים": וואלה תקתקנו

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 17:23

וואלה! גאה להציג את וואלה! תיקתקנו, בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: ואללה תיקתקנו 24.03.24/מערכת וואלה!

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הכריז אתמול על יום אבל לאומי בארצו בעקבות הפיגוע הקטלני באולם קונצרטים בעיר קורקוס, ליד מוסקבה, במהלכו נהרגו יותר מ-133 בני אדם. היום נעצרו 11 חשודים במעורבות בפיגוע, ארגון דאעש פרסם תמונה של ארבע מחבלים שפעלו בשירותיו ונטלו חלק ישיר בביצועו. בתיעודים שהופצו ברשת, נראים חמושים לבושים מדי צבא פותחים באש באולם וצופים רבים מנסים לברוח כשברקע נשמעים צרורות של ירי. לטענת שירותי הביטחון הרוסיים, למחבלים היה קשר עם גורמים באוקראינה. בקייב הכחישו אתמול בתוקף מעורבות בטבח. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, ארצות הברית הזהירה את רוסיה בתחילת מרץ כי גורמים עוינים מתכננים פיגוע במוני במדינה.

קייט מידלטון, הנסיכה המווילס הודיעה ביום שישי כי היא חולה בסרטן. בסרטון, שפורסם על ידי הממלכה, היא סיפרה שהיא עוברת טיפולים כימותרפיים. הנסיכה בת ה-42 סיפרה כי היא והנסיך וויליאם "עשו ככל שביכולתם כדי לעבד ולנהל את זה באופן פרטי, למען המשפחה". כזכור, קייט נעלמה מעיני המצלמות, דבר שהביא לחרושת שמועות באשר למצבה ולמצב המלך. המלך צ'ארלס, אשר בעצמו אובחן לאחרונה כחולה בסרטן, הגיב לחשיפה ומסר כי הוא גאה בקייט. שעות אחדות אחרי ההצהרה, הנסיך הארי ושתו מייגן מרקל שנמצאים בנתק ממידלטון ובעלה הנסיך וויליאם, פרסמו הצהרה רשמית ובה איחלו לה "בריאות והחלמה מהירה".

"גן העדן לעשירים" נטוש כבר שנים בגלל מקרי מוות לא מפוענחים. ליד מפרץ נאפולי יש אי עם נוף ציורי, מים שקופים ואפילו וילה פרטית מפוארת. אז למה אף אחד לא מתקרב לשם? מסתבר שהאי הזה מקולל ואפילו המקומיים לא מבקרים בו בגלל אגדות עתיקות וסיפורים על היעלמויות ומקרי מוות בלתי מוסברים. אגדות עתיקות הן אלה שאחריות לכך שהמקומיים לא מתקרבים אליו יותר. נזיר שזכה לכינוי "הקוסם" התגורר בגאיולה במאה ה-19 והתקיים במקום בעזרת דייגים שדאג לו עד שיום אחד הוא נעלם באופן מסתורי והתושבים האמינו שהוא קילל את האי לפני שעזב. סיפורים אחרים מתארים מקרים מצערים נוספים. הבעלים האחרון, איש עסקים בעל חברת ביטוח נכלא בגלל חוב ומאז הווילה עומדת ריקה ומוזנחת והאי נטוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully