וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים החשובים באמת: פוסט של משרד החוץ בירך את השר על שהגיע ל-100 אלף עוקבים ב-X

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 16:53

בפוסט שעלה בחשבון הרשמי של משרד החוץ נכתב: "מזל טוב וברכות לשר החוץ שלנו על שהגיע ל-100 אלף עוקבים ב-X היום". בעקבות הפרסום רבים ביקרו את הפוסט סר הטעם והוא הורד לאחר שעות ספורות. ישראל כ"ץ התייחס בעצמו לכך וכתב: "המעשה מצד הכפופים אלי אינו נכון"

ישראל כ"ץ בהצהרה לתקשורת אחרי שנזף בשגריר ברזיל/גל גביש

משרד החוץ העלה היום (ראשון) פוסט רשמי ובו הוא מברך את השר במשרד, ישראל כ"ץ, על כך שהגיע ל-100 אלף עוקבים בחשבון ה-X שלו. הפוסט ספג ביקורת רבה ברשת, ולכן הורד כעבור שעות ספורות.

"מזל טוב וברכות לשר החוץ שלנו על שהגיע ל-100 אלף עוקבים ב-X היום", נכתב בפוסט, "מסתבר שאלפים מסכימים עם המדיניות שלנו לפיה יש לגנות את אלה התומכים ומעודדים טרור", נכתב בהמשך. לבסוף לא שכחו להוסיף: "לעדכונים בזמן אמת על מדיניות החוץ של ישראל ומלחמתנו נגד חמאס, עקבו".

פוסט רשמי שהעלה חשבון ה-X של משרד החוץ לרגל הגיעו של החשבון של השר ישראל כ"ץ ל-100 אלף עוקבים. 24 במרץ 2024. מתוך חשבון ה-X של משרד החוץ, צילום מסך
הפוסט שהעלה משרד החוץ, היום/צילום מסך, מתוך חשבון ה-X של משרד החוץ

הפוסט ספג ביקורת רבה ברשת, בה רבים חשבו כי היה מיותר ומגוחך, על אחת כמה וכמה כשנכתב על ידי משרד החוץ. לכן, שעות ספורות לאחר שהועלה, הפוסט הורד.

כ"ץ עצמו התייחס לפוסט וכתב עליו בחשבון שלו: "ביקשתי מאנשי משרד החוץ למחוק את ציוץ הברכה שבירכו אותי עם הגיעי ל-100 אלף עוקבים ברשת ה-X (טוויטר לשעבר). הכוונה טובה והכלי חשוב במערכת ההסברה, אבל המעשה מצד מי שכפופים אליי אינו נכון ומיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully