וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הדרום הממשלה הפקירה. למה שנאמין שאותנו היא תציל?

רון הוד, קריית שמונה

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 20:49

בביקור קצר בביתי מצאתי קריית שמונה ריקה ועזובה. לא היה חסר הרבה כדי שגם אנחנו נתעורר ב-7 באוקטובר למחבלי חיזבאללה ברחובות. רק דבר אחד יכול לשנות את המציאות המחרידה הזו | מאבדים את הצפון, כתבה שישית בסדרה

רקטה פגעה בקבר בקריית שמונה/עריית קריית שמונה

בשבוע שעבר, ביקרתי לשעה קלה בביתי שבקריית שמונה. זה היה הביקור הרביעי בבית מאז שמשפחתי ואני פינינו את עצמנו לפני כחמישה חודשים. בהתחלה, התארחנו בעין חרוד, ומשבוע שעבר, אנחנו לנים בגבעת המורה בעפולה. במשך תקופה, ביתנו, תלמידת כיתה י'ב, גרה עם אבי בכפר תבור ושניים מבני היו במילואים כשהם מצטרפים לשלישי שמשרת בסדיר.

במהלך הביקור, רציתי לרכוש לעצמי שווארמה או פלאפל מאחד הדוכנים אך הכל היה סגור. אי אפשר היה להתעלם מהתחושה הקשה של הנטישה ברחובות. עברתי על פני חבורת אנשים שנקלעה במקרה למקום, חבורה של אנשים שתויים. קיבלתי התרעה על הנפילות באזור מרגליות, אך האמת ,שלא היה צריך אותה. קולות הנפץ נשמעו היטב. גם בביקורי הקודמים אפשר היה להרגיש את האווירה הביטחונית המתוחה שיש באזורנו.

מילואימניקים מ"מאהל המילואימניקים" ופעילים של ארגון "לובי 1701" של תושבי הצפון, תלו  בצמתים המרכזיים בצפון הארץ שלטים המזהירים את הציבור מכניסה לשטחי רצועת הביטחון החדשה שפתחה מדינת ישראל בשטחה. לובי 1701, אתר רשמי
. קיבלתי התרעה על הנפילות באזור מרגליות, אך האמת ,שלא היה צריך אותה. קולות הנפץ נשמעו היטב. שלט מחאה על יחסה של המדינה לתושבי הצפון/אתר רשמי, לובי 1701
חנות הבגדים בקריית שמונה שנפגעה מפגיעת רקטה, 5 במרץ 2024. דוברות קריית שמונה, אתר רשמי
נפילת רקטה בחנות בגדים בקריית שמונה/אתר רשמי, דוברות קריית שמונה
רקטה פגעה בקבר בקריית שמונה, 18 במרץ 2024. עיריית קריית שמונה, אתר רשמי
פגיעה בקבר בקריית שמונה/אתר רשמי, עיריית קריית שמונה
פגיעת חיזבאללה בבסיס, קריית שמונה, 22 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילת רקטה בבסיס סמוך לקריית שמונה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קהילת תושבי קריית שמונה והאזור ניצלה מגורל דומה לגורלם של ישובי הדרום. לא היה חסר הרבה כדי שנתעורר למחבלי חיזבאללה ברחובותינו יוצאים למסע רצח, אונסים את הנערות והנשים, שורפים את הבתים וחוטפים מכל הבא ליד. המנהיגים שלנו מחזיקים אותנו עקורים במדינתנו. הם מטילים עלינו את הנטל של מגורים ברצועת ביטחון בשטח ישראל.

מבטיחים לנו שנחזור למציאות של ביטחון, לא רק תחושת ביטחון. אך כשאני מסתכל על התוצאות ההרסניות של שמחת תורה תשפ"ד - הנזק והאבדות בכל הגזרות, אני מתקשה להאמין שמי שהפקיר את הדרום יציל את הצפון. אני לא מאמין להם, ולא מאמין בהם שיובילו שינוי. אנחנו חייבים לדרוש בחירות עכשיו ולפעול לכך.

לכל הכתבות בפרויקט מאבדים את הצפון

מאבדים את הצפון. ראובן קסטרו
מאבדים את הצפון/ראובן קסטרו
רון הוד. באדיבות המצולמים
המנהיגים שלנו מטילים עלינו את הנטל של מגורים ברצועת ביטחון בשטח ישראל. רון הוד/באדיבות המצולמים

תושבי קריית שמונה משתפים תיעוד אחרי תיעוד ברשתות החברתיות, כולם קורעים את הלב. הם יוזמים מחאות רבות, וגם אחת שתתקיים בסופ"ש הזה. כל מי שרוצה להקים מחאה מוזמן להצטרף ולהשמיע קול ברור להקדמת הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully