וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח אשת העבריין באשדוד: "בגלל שהתיק נגדו נגרר - 4 ילדים יישארו יתומים"

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 16:55

האישה נורתה למוות בשוגג - לאחר שחמוש ניסה לחסל את בעלה העבריין, שנאשם ברצח מ-2018. כעת, במערכת אכיפת החוק מבקרים את ההתנהלות האיטית במערכת המשפט שלדבריהם מסכנת חפים מפשע: "התיק היה אמור להסתיים תוך שנתיים"

תיעוד מרצח האישה באשדוד/שימוש לפי סעיף 27א'

לאחר אירוע הרצח שהתרחש היום (ראשון) באשדוד, במהלכו אשתו של עבריין נורתה למותה על ידי חשוד שנמלט, גורמים שונים במערכת אכיפת החוק מבקרים את הימשכותם של הליכים משפטיים בכותלי בית המשפט ומצביעים על בעיה זו כגורם לאירוע.

"בגלל שתיק מתנהל יותר מ-6 שנים נגד בעלה, האישה נרצחה וארבעה ילדים נשארו יתומים", טוען גורם בכיר במערכת אכיפת החוק. "התיק הזה היה אמור להסתיים תוך שנתיים גג. בגלל הימשכות של הליכים משפטיים, הנאשמים בסוף משתחררים ולא נשארים עצורים עד סוף ההליכים. בגלל הימשכותם של הליכים משפטיים, נפגעים אנשים חפים מפשע".

תיקים נוספים מתנהלים כבר במשך שנים רבו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. כך למשל התיק נגד עשרה מהנאשמים בביצוע הלינץ' בבת ים נגד אזרח ערבי בזמן מבצע שומר החומות, עדיין מתנהל מאז התחיל לפני כבר קרוב לשלוש שנים. גם פרשת 1311 שכתב האישום בעניינה הוגש כבר בשנת 2016 נגד ראש ארגון הפשע מוטי חסין וחמישה מקורביו בגין מעשי רצח של עבריינים עמם הסתכסכו, עדיין מתנהל בימים אלו. לאחר ששוחרר למעצר בית אחד מהנאשמים- העבריין המוכר שלומי ניאמצ'יק, הוא נעצר שוב בחשד לשני מקרי רצח של ראש ארגון הפשע אלי מוסלי ושל העבריין שמעון רביבו.

לוואלה! נודע ששני הצדדים בעניינו של העבריין מהאשדוד היו במגעים מתקדמים במהלך הימים האחרונים לקראת הסדר טיעון שאף אושר כבר על ידי הפרקליטות והיה מכניס אותו למאסר לאחר הודאה בעבירה מקלה, אך לבסוף סנגוריו בחרו שלא לחתום עליו".

זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024. אבי רוקח
זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024/אבי רוקח
זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

העבריין שאשתו נרצחה היום הואשם בשנת 2018 יחד עם שני מעורבים נוספים ברצח תוך ביצוע עבירה של יוסי שריקי בחולון. היום הוא היה אמור לתת עדות הגנה בבית המשפט המחוזי בתל אביב. אירוע הירי התרחש כשהוא יצא עם בנות משפחתו לבית המשפט.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה לפני שלושה חודשים על שחרורו של העבריין לאיזוק אלקטרוני בעקבות כך שהתיק נמרח בבית המשפט כבר שש שנים בעקבות מחלת הקורונה וטענה של אחד הנאשמים שהוא חלה בסרטן.

נאשם נוסף בפרשה - משה בן שמחון, נרצח בפתח ביתו על ידי מתנקשים מספר חודשים לאחר ששוחרר גם הוא לאיזוק אלקטרוני על ידי בית המשפט העליון. כאשר חזר ממסיבה עם בת זוגו אל ביתם באלעד, מתנקשים ארבו להם במקום ושמו קץ לחייו.

שלושת הגברים הואשמו ברצח של יוסי שריקי בחולון בשנת 2018. על פי כתב האישום שהגישו פרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם המרכזי ארגן "כיפה אדומה" לשריקי כאשר הזמין אותו לביתו ואיים עליו כי עליו לנתק קשר עם עבריין אחר עמו הוא מסוכסך. תוך כדי השיחה הגיעו שני הנאשמים האחרים על אופנוע וביצעו ירי בכוונה לפגוע ברגלו של המנוח, אך התוצאה שאחד מהכדורים חדר אל בטנו וגרם למותו. בעקבות כך השלושה הואשמו בעבירות רצח תוך ביצוע עבירה, סחיטה בכוח וקשירת קשר לפשע. היום היה אמור להתחיל שלב הוכחות ההגנה והעבריין היה אמור להעיד בבית המשפט, אך מישהו ניסה לחסל אותו ולמנוע זאת.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully