וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשדוד: אישה נורתה למוות בבניין מגורים, המשטרה במצוד אחר חשוד "במדי חייל"

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 12:32

קורבן הירי, כבת 40, הובהלה לבית החולים באורח אנוש, שם נקבע מותה. לצידה, נפצעו באירוע גבר במצב בינוני וצעירה במצב קל. בבניין בו בוצע הירי מתגורר אדם המוכר למשטרה. על פי החשד, הירי כוון לעבר הגבר - ושתי הנשים לצידו נפגעו גם הן

רצח באשדוד: אישה נורתה למוות בבניין מגורים/אבי רוקח

אישה כבת 40 נורתה היום (ראשון) למוות ברחוב ג'ו עמר שברובע מע"ר באשדוד - על ירי חשוד שנמלט, שעל פי דיווחים מעדי ראייה במקום לבש מדי חייל. תחילה, נפצעה קורבן באורח אנוש, לצד גבר שנפצע בינוני וצעירה שנפצעה קל. השלושה הובהלו לבית החולים אסותא שבעיר - שם נקבע מותה של בת ה-40.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום נמצאים בזירה ופתחו במצוד אחר החשוד. בבניין בו בוצע הירי מתגורר אדם המוכר למשטרה. על פי החשד הראשוני, התכוון היורה לתקוף את הגבר שנפצע - אך פגע גם בשתי נשים שעמדו לצידו.

"כשהגענו למקום ראינו את אחת הנשים שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים", סיפר מזירת הירי חובש מד"א דן בן ישי סיפר.

זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"שני הפצועים הנוספים שכבו בסמוך כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל".

הנרצחת היא רעייתו של עבריין שהואשם בשנת 2018 עם שני מעורבים נוספים ברצח, תוך ביצוע עבירה של העבריין יוסי שריקי בחולון. הבוקר, היעד לחיסול יצא עם בנות משפחתו לכיוון בית המשפט המחוזי בתל אביב כדי לתת עדות הגנה, ולפתע נורו לעברם כמה קליעים שהובילו להירצחה. בית המשפט המחוזי בתל אביב שחרר לפני שלושה חודשים את העבריין בתנאים מגבילים תחת איזוק אלקטרוני, בעקבות כך שהתיק נמרח בבית המשפט כבר 6 שנים בשל מחלת הקורונה וטענה של אחד הנאשמים שהוא חלה בסרטן.

נאשם נוסף בפרשה - משה בן שמחון, נרצח בפתח ביתו על ידי מתנקשים כמה חודשים לאחר ששוחרר גם הוא תחת איזוק אלקטרוני על ידי בית המשפט העליון. בן שמחרון נורה למוות בזמן שחזר עם בת זוגו ממסיבה אל ביתם באלעד, מתנקשים ארבו להם וחיסלו אותו. שלושת הגברים הואשמו ברצח של יוסי שריקי בחולון בשנת 2018. על פי כתב האישום שהגישו פרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם המרכזי ארגן "כיפה אדומה" לשריקי כשהזמין אותו לביתו ואיים עליו שעליו לנתק קשר עם עבריין אחר עמו הוא מסוכסך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת אירוע ירי, רחוב ג'ו עמר, אשדוד, 24 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תוך כדי השיחה הגיעו שני הנאשמים האחרים על אופנוע וירו בכוונה לפגוע ברגלו של המנוח, אך התוצאה שאחד מהכדורים חדר אל בטנו וגרם למותו. בעקבות כך, השלושה הואשמו בעבירות רצח תוך ביצוע עבירה, סחיטה בכוח וקשירת קשר לפשע. היום היה אמור להתחיל שלב הוכחות ההגנה והעבריין היה אמור להעיד בבית המשפט, אך מישהו ניסה לחסל אותו ולמנוע זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully