וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור הפסיכולוגי: חמאס הודיע שהחטוף יגב בוכשטב מת "מרעב והיעדר תרופות"

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 21:49

משפחתו של יגב, בן 35, ציינה לאחרונה את יום הולדתו בשבי. אימו ספרה בראיון לוואלה!: "הוא אדם צנוע ומופנם, אוטו דידקט, אוהב מאוד ללמוד". יגב הוא מוזיקאי שמנגן בגיטרה, בחלל צד ובצ'לו ובונה כלי נגינה. אשתו, רימון בוכשטב-קירשט, שנחטפה איתו, שוחררה בסוף נובמבר

בווידאו: אסתר בוכשטב אמו של החטוף יגב בריאיון לטל שלו בסופ"ש שלו/צילום סטילס: ראובן קסטרו

הטרור הפסיכולוגי: חמאס הודיע הערב (שבת) שהחטוף יגב בוכשטב מת בשבי בעזה בשל "רעב והיעדר תרופות". אשתו של בוכשטב, רימון בוכשטב-קירשט, שנחטפה ביחד איתו, שוחררה בסוף נובמבר מהשבי בעזה.

יגב הוא הבן הבכור במשפחתו, בן 35. לאחרונה ציינו את יום הולדתו בשבי. "הוא אדם צנוע ומופנם, אוטו דידקט, אוהב מאוד מאוד ללמוד - רק את מה שמעניין אותו", סיפרה אמו בראיון לוואלה!. "הוא ידע מהלך. בגיל 13 בבר מצווה כתבנו לו שהוא הוסיף לנו המון מילים ללקסיקון המשפחתי, מילים שלא הכרנו קודם וכל הזמן הוא מוסיף עוד ועוד למילון המשפחתי. הוא מאוד אוהב בעלי חיים, רואים את זה גם בתמונות. הוא מוזיקאי, מגיל צעיר גילה את המוזיקה - ניגן בגיטרה, בחליל צד, בצ'לו. הוא בונה כלי נגינה עם יובל אחיו הצעיר. הוא ורימון הכירו דרך המוזיקה ופתאום ניצתה האהבה ביניהם אחרי הרבה שנים של קשר. לפני שלוש שנים הם התחתנו. הוא אדם שבאמת יש לו רגישות מאוד גבוהה.הוא הבן שלי, אני לא חושבת שאמהות מספרות את הסיפור האמיתי על ילדיהן, אלא את הסיפור שלהן".

אסתר, אמא של החטוף יגב בוכשטב , 21 במרץ 2024. ראובן קסטרו
אמו של בוכשטב, אסתר, בראיון באולפן וואלה!/ראובן קסטרו

עוד ספרה אימו בראיון ל"סופ"ש שלו" באולפן וואלה!: "אני מביאה את עצמי לידי עייפות כדי שאירדם לפחות חלק מהלילה. כל לילה לפני שאני הולכת לישון אני יודעת מה אני עושה למחרת וזה מה שגורם לי לקום. לא משאירה חלונות ומקומות ריקים. יש לי משימות לכל יום ואני לא משחררת את עצמי ממשימה מסודרת. זה מחזיק אותי ונותן לי את הכוח להמשיך את היום".

לשאלה אם היא רואה את עצמה חוזרת לנירים ענתה אסתר: "נירים זה הבית שלי. כאדם בוגר, מגיל 19 זה הבית היחיד שלי. אני לא מוכנה להחליט עד שיגב יחזור. כשהוא יחזור, גם אני אחזור, אבל לפני זה אני לא שם. את הדירה ששכרנו בקיבוץ להב עוד לא ריהטנו, לא הסכמנו לפרק את הבית. השטיח עוד על הרצפה, המקרר עוד מחובר, הכל שם - כי זה הבית".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully