וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 23 נהרג מירי על רקע פלילי ברהט, גבר נוסף נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 19:18

ההרוג פונה לבית החולים סורוקה תוך פעולות החייאה. מותו נקבע בבית החולים. כוחות משטרה של תחנת רהט הגיעו למקום עם קבלת הדיווח על הירי, ופתחו בחקירה ובסריקות לצורך איתור מבצעי הירי. קורבן הירי הוא ההרוג השלישי ביממה האחרונה בחברה הערבית

בווידאו: תיעוד: שלושה חשודים מרהט נעצרו בדרך לניסיון ירי/דוברות משטרת ישראל

גבר כבן 23 נהרג היום (שבת) מירי ברהט. גבר נוסף בן 23 נפצע קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה. ההרוג פונה לבית החולים תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו.

פראמדיק מד"א תאמר אבו גנא סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

ממשטרת ישראל נמסר כי היא פתחה בחקירה בעקבות הדיווח על הירי.עם קבלתו, כוחות משטרה של תחנת רהט והמחוז הדרומי הגיעו למקום, איתרו את זירת האירוע, והחלו לבצע פעולות חקירה במקביל למאמצים לאתר חשודים מעורבים. על פי החשד הרקע לאירוע הוא פלילי.

זירת רצח של שני גברים, ערד, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת רצח של שני גברים, ערד, 9 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הלילה נורה למוות אמיר אבו אל היג'א בן ה-16 בטמרה שבגליל התחתון. משטרה שהוזעקה לזירה פתחה בחקירת המקרה, וסריקות אחר חשודים. לפי החשד הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

עם קבלת הדיווח על הירי הגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ של זהראוי שפינתה את הנער במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר נקבע שם מותו.

הבוקר, עורך דין ג'מאל ח'יר בן ה-61 מאבו סנאן בגליל המערבי, נרצח בפיצוץ רכב בו נהג בין ירכא לאבו סנאן זמן קצר אחרי שהוריד את אשתו, מנהלת בית ספר בכפרו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, שהרקע לו ככל הנראה פלילי. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לח'יר טיפול ראשוני ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשהוא במצב קשה - ומותו נקבע בבית החולים. ח'יר היה מושעה מלשכת עורך דין ולא היה רשאי לעשות כל פעולה כעורך דין. בית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין בחיפה הורה על השעייתו עד שנת 2031 שאז היה אמור להיות מוצא לצמיתות מהלשכה.

"כשהגענו למקום ראינו את הרכב בוער. תוך כדי שמירה על בטיחות כיבינו את האש ומיד חילצנו את הגבר שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות נרחבות בגופו", סיפרה מזירת האירוע חובשת מד"א ברא עלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully