וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 22 נהרג בתאונת קטנוע במנהרות הכרמל

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 15:32

מגן דוד אדום קיבלו דיווח על תאונה בין 3 כלי רכב וקטנוע במנהרות הכרמל בחיפה. חובשים ופראמדיקים קבעו את מותו של הרוכב כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית, ופינו ארבעה פצועים במצב קל לבית החולים רמב"ם

תאונת דרכים בכביש 6 סמוך למחלף אייל/מד"א

רוכב קטנוע בן 22 נהרג היום (חמישי) בתאונה בכביש מנהרות הכרמל. צוות איחוד והצלה שהגיע למקום קבע את מותו, והעניק טיפול רפואי לארבעה נפגעים נוספים, שנפצעו באורח קל.

חובש רפואת חירום ברוך לינשה סיפר: "הגענו למקום וראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש, לצד הרכבים, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה, אך הפציעה הייתה קשה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. בנוסף אליו היו עוד 4 פצועים שהיו בתוך הרכבים הנוספים שהיו מעורבים בתאונה, פינינו אותם לבי"ח כשמצבם מוגדר קל.

גם פרמדיק איחוד הצלה דורון שפיר והחובש איציק שעיו אמרו כי מדובר בתאונה קשה. "למרבה הצער נקבע מותו של הרוכב בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל", מסרו. "כמו כן הענקנו סיוע בזירה לארבעה נפגעים קל מהרכבים שמעורבים בתאונה".

רוכב קטנוע נהרג בתאונה במנהרות הכרמל. דוברות איחוד והצלה, איחוד הצלה
בן 22 נהרג בתאונת קטנוע במנהרת הכרמל. תמונה מזירת התאונה/איחוד הצלה, דוברות איחוד והצלה

בתחילת השבוע, רוכב אופנוע כבן 20 נהרג בעקבות תאונה בכביש 4 סמוך למחלף חולון. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו. המקרה מצטרף לרצף התאונות הקשות בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully