וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של החטוף סיפרה על היחס שקיבלה בכנסת, הח"כ התנצל בשידור: "היו קולות שקראו לבחירות"

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 12:02

אלה בן עמי, בתו של אוהד שנמצא בשבי חמאס סיפרה ב-103FM על מה שחוו משפחות החטופים בכנסת. ח"כ דני דנון הגיב לדבריה בשידור: "היה יום סוער, אם היא נפגעה אני מצטער. לא היה ברור מי נגד מי, היו קולות שקראו למחאה"

בווידאו: עשרות מפגינים נגד הממשלה ניסו לפרוץ לכנסת הכניסות למשכן נחסמו/קובי נתן/TPS, ברק דור

אתמול (רביעי) אמר שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן כי, לדבריו, הפערים לגבי עסקת חטופים בתמורה להפסקת אש הולכים ומצטמצמים. אלה בן עמי, בתו של אוהד בן עמי החטוף בשבי חמאס ורז ששוחררה בעסקת החטופים הקודמת, התייחסה ב-103FM לדברים ואף סיפרה על היחס שקיבלו משפחות החטופים מנבחרי הציבור בעת ביקורם בכנסת.

"התסכול בא לפרקים", הודתה. "אני רק חושבת על מה אבא עובר שם. יש ימים בהם מרגישים שזה מעבר לדלת אז עושים הכל. אמא שלי עברה דבר מאוד קשה. היא רק מידרדרת מיום ליום, בעיקר בפן הנפשי אבל גם בבריאותי. היא לא חוותה כמוני את הימים שלפני העסקה שלה, והיא חווה את זה עכשיו בפעם הראשונה. אמא שלי עוד לא למדה לא לצפות, וזה מאוד קשה".

לשיחה הצטרף חבר הכנסת דני דנון, והגיב לדבריה. תחילה ביקשה כהן את התייחסותו של חבר הכנסת לטענותיה של אלה בן עמי, בתו של אוהד המצוי בשבי חמאס משבעה באוקטובר, לכך שנתן לה כתף קרה וסירב לקחת מידה את משלוח המנות המכיל את המזון שמקבלים החטופים במנהרות. "אם היא נפגעה אני מצטער אבל אני אתמול ניגשו אליי קבוצות רבות, היה יום סוער בכנסת. אני אשמח להיפגש ואני נפגש עם כל אחת מהמשפחות שרוצה להיפגש. אם היא נפגעה, אני מתנצל".

"לא היה ברור אתמול מי מול מי, היו קולות שקראו לבחירות, מחאה ודברים אחרים", ציין ח"כ דנון והוסיף: "כל מי שפנה, ונפגשתי עם עשרות משפחות, וכמובן שאמשיך לעשות את זה. הסבל שלהם הוא סבל שאי אפשר לתאר אותו. אני ישר וישיר, אבל אתמול שמי שניגש אליי, לא היה ברור למה הוא ניגש ומה הוא רוצה. היו הרבה מאוד יוזמות יצירתיות כאלה ואחרות, ומאוד קולניות, בכנסת במסדרונות".

אלה בן עמי, הבת של אוהד בן עמי. מטה החטופים, צילום מסך
אלה בן עמי, הבת של אוהד בן עמי/צילום מסך, מטה החטופים
דני דנון בראיון לסופ"ש שלו. אולפן וואלה.. ראובן קסטרו
דני דנון בראיון לסופ"ש שלו. אולפן וואלה./ראובן קסטרו

אלה הגיבה לדבריו של חבר הכנסת, והדגישה כי "זה לא ממש מעניין אותי מול מי אני עומדת. אני עומדת מול כל כך הרבה אנשים והמאבק שלי הוא כל כך לא פוליטי. אני יכולה להגיד שאני את רוב חברי הכנסת שפגשתי אתמול, לא ידעתי באיזה צד הם במפה. זה לא מעניין אותי, הפוליטיקה רחוקה ממני, אני מצטערת בשביל הפוליטיקאים שצריכים להתעסק כרגע עם כל דבר שהוא לא החטופים. במיוחד בימים הקריטיים שאנחנו נמצאים בהם".

"ח"כ דנון, אני מקבלת את ההתנצלות", הבהירה ושיתפה בתחושותיה עקב התקרית עם חבר הכנסת: "להגיע לכנסת ולחלק משלוחי מנות, לבוא להסתכל לבן אדם בעיניים ולהגיד לו 'אני בת של חטוף, בבקשה תיקח ממני', ונסגרת עליי המעלית. זה מאוד מעליב אותי ואני חושבת שכרגע הדבר הראשון שצריך להתעסק בו זה להחזיר אותם הבייתה. הצלחת הזו שהגשתי לך אתמול, כנראה שזה סינריו טוב למה שקורה שם. זו הייתה כל המטרה, אני לא קוראת לבחירות, זה לא מעניין אותי, אני לא שם".

דנון, שקיבל את אמירותיה של אלה, שלח חיבוק חם והתנצלות נוספת. "אם הייתי יודע מי היא הייתי נותן לה את החיבוק הזה במקום. לא היה ברור מי רוצה ומה רוצה, אבל בהחלט אשמח ואני עושה כל מה שאני יכול כדי להעלות את הנושא הזה לסדר היום ולהשיב את החטופים במהרה. ניגשו הרבה מאוד קבוצות, הרבה אינטרסים, צורה מאוד קולנית, ובתוך ההמולה הזו הקול שלה לא נשמע אתמול. אני מצטער על כך, אנחנו צריכים להקשיב, להכיל ולראות איך אנחנו מסייעים למשפחות היקרות".

  • עוד באותו נושא:
  • דני דנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully