וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקש סיגריות מבעל עסק ומשסורב - שיסף את גרונו: כתב אישום הוגש נגד תושב ב"ש בגין ניסיון רצח

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 16:14

בעל קיוסק בעיר סירב לבקשתו של יאיר בן עטר לתת לו חפיסות סיגריות ללא תמורה, ונתן לו יחידות בודדות. הנאשם עזב את המקום ושב תוך זמן קצר כשברשותו סכין ולבסוף שיסף את גרונו. בעל העסק חבש את עצמו עד הגעת כוחות ההצלה. עו"ד קינן: "מעשיו מלמדים על מסוכנותו לציבור"

בווידאו: תיעוד ניסיון הרצח של בעל הקיוסק בבאר שבע/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יאיר בן עטר בן 43 מבאר שבע, בגין ניסיון רצח של בעלי קיוסק בשל אכזבתו שלא קיבל ממנו סיגריות ושיסף את גרונו.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום עולה שלפני כשבוע בשעות הערב, הגיע בן עטר לקיוסק בבאר שבע וביקש מהבעלים שייתן לו ללא תשלום כמה קופסאות סיגריות. בהמשך לבקשתו נתן לו הבעלים כמה סיגריות בודדות ובן עטר יצא מהמקום. לאחר פרק זמן קצר, נכנס בן עטר בשנית לתוך הקיוסק ונעמד מאחורי בעלי המקום שהיה עסוק בשיחה עם עובדי הקיוסק.

ניסיון הרצח של בעל הקיוסק בבאר שבע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניסיון הרצח של בעל הקיוסק בבאר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר מכן, בן עטר שלף סכין שהחזיק בכיסו, הצמיד את להבה לצווארו של בעלי המקום ובתנועת שיסוף מהירה חתך את צווארו ונמלט. בעל המקום, דימם מצווארו וחבש את עצמו באמצעות חולצתו עד שכוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד קינן ש"מעשיו של המשיב מלמדים על מסוכנותו לביטחון הציבור שכן מדובר באירוע אלימות קשה שבוצע על רקע אכזבתו של המשיב מכך שלא קיבל סיגריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully