וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל ממשיך לפעול בשיפא: 50 מחבלים חוסלו באזור בית החולים

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 8:49

במהלך הפעילות אותרו במקום גם אמצעי לחימה, מחסני נשק ותשתיות טרור שהושמדו. לוחמי צה"ל מתקדמים גם בחאן יונס - ובסיוע מחיל האוויר הושמדו מטרות של חמאס. במקביל: חטיבה 7 חיסלה 20 מחבלים במרכז הרצועה

כוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים בלחימה ממוקדת בבית החולים שיפאא'/דובר צה"ל

50 מחבלים חוסלו הלילה (חמישי) סמוך לבית החולים שיפא ברצועת עזה. במקום אותרו גם אמצעי לחימה ותשתיות טרור שהושמדו על ידי הכוחות. במקביל, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה ובמסגרת פעילותו חוסלו כ-20 מחבלים ביממה האחרונה.

בתקיפה נוספת, זוהו שני מחבלים שתצפתו על טנק בקרבת הכוחות. בסגירת מעגל מהירה עם חיל האוויר, המחבלים חוסלו בתקיפת כלי טיס.

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה, היום/דובר צה"ל

בתוך כך, צוות הקרב של חטיבה 7 פתח במבצע חטיבתי בצפון חאן יונס, במרחב אל קרארה. במהלך הפעילות הכוחות חיסלו מחבלים שהתקרבו אליהם, איתרו אמצעי לחימה, השמידו עשרות תשתיות טרור והשמידו בור שיגור.

המבצע החטיבתי החל בתקיפה של חיל האוויר במרחב ומלווה בסיוע אווירי שוטף. כלי טיס תקפו מספר מטרות וחיסלו מחבלים ששהו בתשתיות טרור.

עוד בוואלה!

בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות בכירי חמאס: צה"ל פתח במבצע ממוקד בבית החולים שיפא בעזה

לכתבה המלאה
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה, היום/דובר צה"ל

ביום שני כוחות צה"ל פתחו במבצע ממוקד בבית החולים שיפא, בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות בכירי חמאס באזור - כך מסר דובר צה"ל. לפי הודעתו, בכירי הארגון משתמשים בבית החולים כדי לנהל ולייצא פעולות טרור, וזאת לאחר ששבו אליו במחשבה שצה"ל לא יחזור. במקום מאות מחבלים, והלחימה בו עדיין נמשכת.

בדובר צה"ל הדגישו כי הכוחות הפועלים במרחב בית החולים, הוכשרו למשימה ותודרכו מראש בעניין החשיבות במניעת פגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי. כמו כן, מאז החל המבצע, "צה"ל מבטיח את המשך פעילות בית החולים, והביא דוברי ערבית לשטח, כך שיוכלו לקיים שיח עם החולים השוהים במקום".

עם תחילת המבצע כותר אזור בית החולים, ובמקום נשמעים פיצוצים וקולות ירי. בשעות הלילה הכוחות שיגרו פצצות תאורה במרחב בית החולים. כוחות צה"ל אפשרו למאות אזרחים פלסטינים לצאת מתוך מתחם בית החולים. מדובר צה"ל מסרו כי במסגרת הפעילות, "במהלך הכיתור נפתחה אש על ידי מחבלים מתוך מתחם בית החולים לעבר כוחותינו שהשיבו באש ופגעו במחבלים. כוחותינו ממשיכים לפעול במרחב בית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully