וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שכולה על התקרית החריגה בכנסת: "מבוכה והשפלה נוראית"

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 7:56

יעל אלון, אמו של דור שדה ששירת כמפקד מחלקה בגבעתי, התייחסה בריאיון ל-103FM למחאת המשפחות השכולות בכנסת. "בתור הורים, משפחות שכולות, אזרחים במדינה, זה לא מתקבל על הדעת שידברו אלינו ככה", אמרה. "הם מייצגים אותנו וצריכים לעבוד בשבילנו - וזה לא קורה"

דוד שכול הציג ליולי אדלשטיין "מכתב פיטורים"; הח"כ: "עוף לי מהעיניים"/מערכת וואלה!

יעל אלון, אמו של סרן דור שדה ששירת כמפקד מחלקה בחטיבת גבעתי ונפל יומיים אחרי השבת השחורה, התייחסה הבוקר (חמישי) למחאת המשפחות השכולות בכנסת ולמכתב הפיטורים שהוצג ליולי אדלשטיין. "זה משפיל, בתור הורים, משפחות שכולות, אזרחים במדינה, זה לא מתקבל על הדעת שידברו אלינו ככה", אמרה בריאיון ל-103FM. "אדלשטיין ידע שרוני הוא ממשפחה שכולה. לדעתי הוא ידע".

"אנחנו בחרנו בהם, אנחנו משלמים להם את השכר, הם מייצגים אותנו וצריכים לעבוד בשבילנו - וזה לא קורה", המשיכה. "הגעתי הבייתה באפיסת כוחות, בתחושות נוראיות. אני ישבתי מאחורי טלי גוטליב והייתי מובכת מנבחרת ציבור שמתנהגת ככה. התעסקתי בטלפון וצחקתי לעצמי כי לא ידעתי איך להגיב לדבר הזה. מבוכה נוראית והשפלה נוראית. באיזה עולם חצי שנה אחרי הממשלה עוד נדבקת לכיסא ולא זזה? זה נראה נורמלי? בסוף משפחה שכולה שבאה לדבר בכנסת חוטפת התבטאויות נוראיות".

סגן דור שדה ז"ל. דובר צה"ל
"משפחה שכולה דיברה בכנסת וחטפה התבטאויות נוראיות". סגן דור שדה/דובר צה"ל

אמש רוני ניימן, דודה של רותם ניימן שנרצחה במסיבת הנובה ברעים ב-7 באוקטובר, הציג לחבר הכנסת יולי אדלשטיין "מכתב פיטורים", כחלק ממחאת המשפחות שכולות שהגיעו היום לכנסת במסגרת "יום הפיטורין הראשי" של מטה "בחירות עכשיו". במסגרת יום זה, מגישות המשפחות השכולות "מכתבי פיטורים" לשרים ולחברי הכנסת בחתימת העם. ניימין הציג את המכתב לאדלשטיין, שהגיב לו בתקיפות: "עוף לי מהעיניים".

מוקדם יותר אמש נרשם עוד פרק בתולדות ההתבטאויות הבוטות והבלתי הולמות של חברת הכנסת טלי גוטליב, כשהתפרצה לדבריו של האח השכול עמית שגב לאחר שהעז למתוח ביקורת על ראש הממשלה.

התקרית אירעה לאחר שמשפחות שכולות הגיעו היום לכנסת, כחלק ממה שמכונה "יום הפיטורין הראשי" של מטה "בחירות עכשיו". במסגרת יום זה, מגישות המשפחות השכולות "מכתבי פיטורים" לשרים ולחברי הכנסת בחתימת העם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully