וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בית הנבחרים האמריקני שוחח עם נתניהו: "נאום בקונגרס הוא משהו שאנחנו חושבים עליו"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 21:27

לפי בכיר ישראלי, נתניהו ביקש לקיים את השיחה על רקע המתיחות בינו לבין הנשיא ביידן ובכירי המפלגה הדמוקרטית. מוקדם יותר היום דווח שרה"מ צפוי לנאום בווידאו בפני הסיעה הרפובליקנית בסנאט. חברי קונגרס רפובליקנים הציעו ליו"ר בית הנבחרים, מייק ג'ונסון

בווידאו: נתניהו על מבצע ברפיח, אחרי שיחתו עם ביידן ייקח קצת זמן להיערך לזה/אתר רשמי

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקש ממנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, צ'אק שומר, לקיים מפגש וידאו עם הסיעה הדמוקרטית בסנאט. שומר סירב, כך לפי בכיר ישראלי. סנאטור דמוקרטי בכיר אמר לוואלה! כי מפגשים של מנהיגים זרים בסנאט היו מאז ומתמיד דו-מפלגתיים, וזה דבר לא מקובל לקיים מפגש כזה עם כל אחת מהסיעות בנפרד ולכן שומר דחה את בקשתו של נתניהו.

יו"ר בית הנבחרים, מייק ג'ונסון, אמר בתדרוך לכתבים על השיחה הארוכה שהתקיימה היום בינו לבין נתניהו. לדבריו, הוא לא שוחח עם נתניהו על העניינים הלוגיסטיים שקשורים לנאום אפשרי בקונגרס אבל ציין כי זה משהו שחושבים עליו.

מוקדם יותר דווח שנתניהו צפוי לנאום היום בווידאו בפני הסיעה הרפובליקנית בסנאט. חברי קונגרס רפובליקנים הציעו ליו"ר בית הנבחרים, מייק ג'ונסון, להזמין את נתניהו לנאום בקונגרס.

בנימין נתניהו ומנהיג הדמוקרטים בסנאט צ'אק שומר, 20 במרץ 2024. פלאש 90, יונתן זינדל, רויטרס, אתר רשמי
בנימין נתניהו ומנהיג הדמוקרטים בסנאט צ'אק שומר, 20 במרץ 2024/אתר רשמי, פלאש 90, יונתן זינדל, רויטרס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום לאחר שיחתו עם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, שה"כניסה לרפיח תיקח קצת זמן. אישרתי את התוכנית המבצעית של צה"ל, ובקרוב נאשר גם את התוכנית לפינוי האוכלוסייה האזרחית מאזורי הקרבות".

ראש הממשלה נתניהו תיאר את שיחותיו עם הנשיא ביידן בימיה הראשונים של המלחמה בעזה "בתחילת הדרך אמרתי לנשיא: אי אפשר לנצח את החמאס בלי שצה"ל ייכנס לרצועת עזה. בשיחה האחרונה שלנו אמרתי לו: אי אפשר להשלים את הניצחון בלי שצה"ל ייכנס לרפיח, וזאת כדי לחסל את שארית גדודי החמאס. כך נעשה גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully