וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנאם בכנסת והותקף, עמית שגב בביקורת: "נתניהו רוצה להשאיר את חמאס"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 19:10

עמית איבד ארבעה מבני משפחתו בטבח 7 באוקטובר, ברח מהקיבוץ וכעת גר עם משפחתו בתל אביב. בראיון ברדיו 103FM סיפר כי אינו בטוח האם ומתי יחזור לעוטף: "הילדים שלנו חוטפים טילים 20 שנה, משקרים לנו שבטוח. לא אגדל ילדים באזור מלחמה"

טלי גוטליב קראה לאח שכול: ״לא תדבר כך על ראש ממשלה״/רוני ניימן

"כששואלים אותי איפה אני גר, אני לא יודע מה להגיד", אמר היום עמית שגב בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM. עמית, תושב ניר עם, איבד את אחותו, בעלה ושניים מילדים בטבח 7 באוקטובר. כיום הוא מרגיש עקור. "אנחנו חמישה חודשים מפונים מהבית שלנו וסובלים. נולדתי וגדלתי בקיבוץ ניר עם. חזרתי לקיבוץ לפני שמונה שנים, ושם בניתי את ביתי וגידלתי את ארבעת ילדיי. כולנו נאלצנו לברוח בשבת השחורה מהבית שלנו. אנחנו כרגע בתל אביב כבר כמה חודשים, הילדים שלנו עברו למסגרות חינוך אחרות, המדינה ממשיכה להתעלל בנו".

"אמרו לנו שב־7 ביולי יהיה בטוח לחזור", המשיך. "וגם עכשיו כבר אלוף פיקוד העורף אמר לנו שאפשר לחזור. שאלנו אותו אם הוא מוכן להביא את הילדים שלו ולגור בניר עם. הם משקרים לנו ולא אומרים לנו את האמת לגבי המצב הביטחוני שם. כל מי שחושב שהדברים חזרו לקדמותם, שיבוא לקיבוץ לכמה שעות וילמד איך נראה ואיך נשמע אזור מלחמה. זה לא מקום לגדל בו ילדים. אז ביבי אמר שהוא יחסל את חמאס, הוא כבר אומר את זה המון שנים. אנחנו לא יכולים לחסל את חמאס, זאת האמת".

טלי גוטליב קראה לאח שכול: ״לא תדבר כך על ראש ממשלה״
20.03.24. רוני ניימן, אתר רשמי
"חבל שחברי הכנסת משחקים כל היום בראיונות ובטלוויזיה ובהצגות במקום לעבוד". עמית שגב בדיון בכנסת/אתר רשמי, רוני ניימן

עמית שגב דיבר היום (רביעי) בדיון בוועדה לביקורת המדינה בכנסת, שם חברת הכנסת טלי גוטליב התפרצה לדבריו ונזפה בו "לא תדבר כך על ראש הממשלה". עמית לא הופתע ולא התרגש. "הדיון ענייני למעט ההתפרצות של הגברת שנכנסה לעשות את ההצגה שלה, שזה בסדר. חבל שחברי הכנסת משחקים כל היום בראיונות ובטלוויזיה ובהצגות במקום לעבוד. הטענות שלי הן לא אליה אלא למי שמינה אותה".

"הממשלה מתנהגת כאילו המלחמה הזאת היא עוד מכה קטנה בכנף עבורנו. כאילו זה עוד סבב. הילדים שלנו חוטפים טילים 20 שנה וזה לא מעניין את הממשלות שלנו, השבת השחורה בטח לא מעניינת את הממשלה הנוכחית. הם רוצים לנרמל את הכל ולהמשיך כרגיל. אנחנו לא ניתן להם".

עמית המשיך וסיפר שאינו בטוח האם ומתי יחזור לקיבוץ, "כל אחד עושה את החישובים שלו. אני לא רואה איך אני חוזר לגדל את הילדים שלי באזור מלחמה, במיוחד כשמבטיחים לי עוד 100 שנים של מלחמה. צריך כנראה לחשוב על פתרון אחר. אם נמשיך לעשות אותו דבר כנראה שיישאר אותו דבר. ביבי רוצה להשאיר שם את חמאס לדעתי. הם מסתדרים טוב. האופטימיות תשוב כשהממשלה הזו תתחלף ויהיו אנשים ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully