וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי מחאה חסמו את הכניסה לכנסת, 5 פעילי מחאה נעצרו

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 17:21

המפגינים שמחו בעד יציאה לבחירות מחוץ למשכן חסמו את הכניסות הרכובות לכנסת. עשרות אנשי משמר, כוחות משטרה ויס"מ הוקפצו לנקודות שמהן הם ניסו להיכנס. 5 פעילי מחאה נעצרו. "היום אנחנו מעלים הילוך במאבק שלנו לממשלה אחראית", זעקו

מפגינים חוסמים את הכנסת/אורי קורן

במסגרת "יום הפיטורים", עשרות פעילי מחאה בהובלת תנועת "משנים כיוון" חסמו לפני זמן קצר (רביעי) באמצעות שרשראות את כלל הכניסות הרכובות לכנסת בדרישה לקביעת תאריך לבחירות עוד בשנת 2024. עשרות אנשי משמר, כוחות משטרה ויס"מ הוקפצו לנקודה שממנה ניסו להיכנס. הכניסות למשכן נחסמו זמנית. 3 מפגינים עוכבו לחקירה על ידי המשטרה.

עשרות מפגינים נגד הממשלה ניסו לפרוץ לכנסת, הכניסות למשכן נחסמו, 20 במרץ 2024. קובי ללא, מערכת וואלה!
עשרות מפגינים נגד הממשלה ניסו לפרוץ לכנסת, הכניסות למשכן נחסמו, 20 במרץ 2024/מערכת וואלה!, קובי ללא
עשרות מפגינים נגד הממשלה ניסו לפרוץ לכנסת, הכניסות למשכן נחסמו, 20 במרץ 2024. קובי ללא, מערכת וואלה!
עשרות מפגינים נגד הממשלה ניסו לפרוץ לכנסת, הכניסות למשכן נחסמו, 20 במרץ 2024/מערכת וואלה!, קובי ללא

מהפעילים נמסר: "היום אנחנו מעלים הילוך במאבק שלנו לממשלה אחראית. ממשלה אחראית זו ממשלה שבשעת משבר מתגייסת לטובתו של הציבור, מצמצמת משרדי ממשלה ותקנים, ממשלה אחראית מעבירה תקציב מהודק המוקדש לצרכי השעה, ממשלה אחראית שומרת על הפה שלה ולא מביאה אותנו להאג, ממשלה אחראית לא מפקירה את החטופים ולא משפילה משפחות שכולות".

עוד הוסיפו הפעילים, "הממשלה הזו נכשלה ואיבדה את המנדט הציבורי והבינלאומי. אנחנו כאן היום על מנת לדרוש בחירות בהן תיבחר ממשלה ראויה, שתדאג לנו ותוציא אותנו ממשבר שלא ידענו מעולם, שתבטיח לנו עתיד וביטחון".

מדוברות המשטרה נמסר: "בשעה האחרונה כמה מוחים הפרו את הסדר הציבורי בשטח הכנסת בניגוד לחוק, כשניסו לקשור את עצמם לשערי הכניסה ולחסום את דרכם של חברי הכנסת למשכן. בתוך כך, שתי מפרות סדר הצליחו לקשור את עצמן לרכב שעימו חסמו את יציאת החירום בניגוד לחוק. השוטרים סייעו לאנשי משמר הכנסת להסיר את החסימה. קצין המשטרה במקום נתן הוראה לפיזור לאחר שמפרי הסדר לא נשמעו להוראות השוטרים. חמישה מפרי סדר וכוחות משטרה ממשיכים גם בשעה זו לפעול לשמירת הסדר הציבורי באזור, לאחר שכל הצירים שנחסמו נפתחו לתנועה בתוך זמן קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully