וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 חשודים נעצרו ועשרות מחבלים חוסלו: תיעוד מפעילות אוגדה 162 בשיפא

19.3.2024 / 20:00

כוחות צה"ל יצאו אמש למבצע בבית החולים במרכז רצועת עזה בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות של בכירי חמאס במקום. הלוחמים עצרו מאות חשודים מחמאס מגא"פ שעסקו בהכוונת טרור לאיו"ש ובפעילויות טרור נוספות, ונחקרים בשטח על ידי יחידת 504 ומובאים להמשך חקירה בארץ

צה״ל מצא אמל״ח בלשכה הסמוכה למנהל ביה״ח שיפא/דובר צה"ל

צוות הקרב של חטיבה 401 בשיתוף פעולה עם כוחות שייטת 13, יחידת דובדבן בפיקוד אוגדה 162 ושב"כ ממשיכים בפשיטה על בית החולים שיפאא' במרכז רצועת עזה.

הכוחות עצרו בשיפאא' כ-300 מחבלים בארגוני הטרור חמאס וגא"פ, שעסקו בהכוונת טרור לאיו"ש, פעילים במערך ההסברה ופעילים ביחידה הרקטית של ארגון הטרור גא"פ. החשודים נחקרים במרחב על ידי חוקרי השטח של יחידה 504 באגף המודיעין ובהמשך נלקחים להמשך חקירה של היחידה ושב"כ בשטח הארץ.

תיעוד ממציאת אמל"ח בלשכה הסמוכה למנהל בית החולים שיפא. דובר צה"ל
תיעוד ממציאת אמל"ח בלשכה הסמוכה למנהל בית החולים שיפא/דובר צה"ל

אמש, כוחות צה"ל פתחו במבצע ממוקד בבית החולים שיפא, בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות בכירי חמאס באזור - כך מסר דובר צה"ל. לפי הודעתו, בכירי הארגון משתמשים בבית החולים כדי לנהל ולייצא פעולות טרור, וזאת לאחר ששבו אליו במחשבה שצה"ל לא יחזור. במקום מאות מחבלים, והלחימה בו עדיין נמשכת.

בדובר צה"ל הדגישו כי הכוחות הפועלים במרחב בית החולים, הוכשרו למשימה ותודרכו מראש בעניין החשיבות במניעת פגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי. כמו כן, מאז החל המבצע, "צה"ל מבטיח את המשך פעילות בית החולים, והביא דוברי ערבית לשטח, כך שיוכלו לקיים שיח עם החולים השוהים במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully