וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית שדרות על תוכנית המיגון של נתניהו: "לא התעייף מלהפיל הכול עלינו?"

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 13:23

ראש עיריית שדרות אלון דוידי התייחס לעתיד העיר בכנס מקור ראשון, ותקף בחריפות את תפקודם של בכירי הממשלה מאז 7 באוקטובר: "אני אומר לראש הממשלה - תקיים את מה שהבטחת". על בכירי מערכת הביטחון אמר: "אתם נכשלתם"

ראש עיריית שדרות אלון דוידי בועידת מקור ראשון/ועידת מקור ראשון ומכון תכלית

ראש עיריית שדרות אלון דוידי תקף היום (שלישי) את התנהלות הממשלה ביחס לתושבי הדרום המפונים. בועידת מקור ראשון ומכון תכלית, התייחס דוידי לתוכנית מיגון הרכבת בעיר ונושאים בוערים נוספים בהם - חזרתם של המפונים לעיר, ויחס ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על מיגון הרכבת אמר כי "פתחו את הרכבת, אבל רק לכיוון דרום ולא צפון, ומדברים על מיגון הרכבת בעלות של 700 מיליון שקל, מכיוון שאלוף פיקוד הדרום לא מוכן שהיא תפתח. את הרכבת צריכים למגן כדי למנוע נפגעים, אז מה המסר לתושבים? האם ראש הממשלה לא התעייף להפיל הכל עלינו?"

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי. 13 בפברואר 2024. אבי רוקח
"ראש הממשלה לא התעייף להפיל הכל עלינו?" ראש עיריית שדרות אלון דוידי/אבי רוקח

דוידי התנגד לתוכנית ותקף את הבכירים המדיניים, ביניהם ראש הממשלה נתניהו, ואמר כי "כבר 23 שנה שראש הממשלה ושרי הביטחון במדינה מפילים את הקונפליקט עם חמאס על הכתפיים של תושבי שדרות והעוטף. הגיע הזמן לשנות את הקונספציה. הצבא צריך להגן על תושבים שחיים בנחת ובצורה תקינה ונכונה".

"אני מצפה שראש הממשלה יקרא לרמטכ"ל לאלוף פיקוד דרום, יתן לו את ה-700 מיליון שקל למיגון הרכבת ויממש את זה לרכישת ציוד וימי מילואים כדי שההגנה תהיה בתוך בית חנון. שהמקום הזה יהיה מוקף בחיילים מילואים. מספיק להפיל את הביטחון על האזרחים". הוסיף ראש העיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראש עיריית שדרות אלון דוידי בוועידת 'מקור ראשון' ומכון תכלית בשדרות, 19 במרץ 2024. לירון מולדובן - מקור ראשון, אתר רשמי
"הגיע הזמן לשנות את הקונספציה". ראש עיריית שדרות אלון דוידי בועידת מקור ראשון, היום/אתר רשמי, לירון מולדובן - מקור ראשון

כאשר נשאל על יחסיו עם ראש הממשלה, פנה ישירות אליו ואמר כי "פעם הייתה לי איתו שיחה והוא אמר לי על דמות אחרת בפוליטיקה שהלכתי איתה שהוא לא אמין. אני אומר לראש הממשלה - תקיים את מה שהבטחת".

"אני חושב שהוא שוגה אם הוא צריך עיתונאים כדי לפנות לתושבי העוטף. הוא צריך להגיע לשדרות ולעוטף ולהגיד לתושבים את האמת. קודם כל שהם הגיבורים והציוניים הכי גדולים, הם אלה שעומדים בחזית במשך שנים. מדינת ישראל, ראש הממשלה והקבינט צריכים להתעורר. באויב צריך לפגוע. מבחינתי מדינת קטאר היא מדינת אויב שהכסף שלה הולך להרוג אותנו. אנחנו התבלבלנו בהרבה מאוד ערכים וקצת גאווה". הוסיף ראש העיר.

דוידי פנה גם לבכירי מערכת הביטחון ואמר: "אתם נכשלתם... מדינת ישראל נכשלה. חייבים לשנות את הקונספציה ולהבין שאת האויבים צריך להשמיד".

ראש עיריית שדרות אלון דוידי וראש הממשלה בנימין נתניהו, שדרות, אפריל 2023. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית, עיבוד תמונה
"תקיים את מה שהבטחת". ראש העיר של שדרות אלון דוידי וראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית

על חזרת תושבי שדרות לעיר אמר כי "תמונת ניצחון תהיה שראש הממשלה יקיים את מה שהוא הבטיח. ראשית, ניצחון על החמאס, שנית, החזרת החטופים ובהם מישל ניסנבאום תושב שדרות, והדבר השלישי זה שמדינת ישראל תשנה את הקונספציה - ומרחב ההגנה לא יהיה ביישובים הסמוכים לגדר אלא ברצועת עזה ובלבנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully