וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאת שמע הגדולה בהיסטוריה: עשרות אלפים יתאספו בכותל בתפילה לשלום החטופים

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 12:28

התפילה תתקיים בהובלת רב הכותל ותהיה משודרת בשידור ישיר לכל רחבי העולם. " קריאת שמע היא אחד הסממנים המובהקים של היהדות, בה אנחנו גאים ומתגאים והיא שורש זכות קיומנו כאן. קוראים לכל עם ישראל, מכל קצוות הקשת, להתאחד"

בווידאו: משפחות החטופים חוסמים את דרך בגין דרום בסמוך לשער הקרייה/צילום: ארז הראל

מטה משפחות החטופים והנעדרים יערוך ביום חמישי הקרוב את אירוע קריאת שמע הגדול ביותר בתולדות העם היהודי. האירוע יערך ברחבת הכותל המערבי בהובלת רב הכותל, הרב שמואל בן ציון רבינוביץ ובנוכחות עשרות אלפים, שישאו תפילה מאוחדת לשלום החטופים, הנעדרים, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. כמסר של אחדות בין יהדות ישראל ליהדות התפוצות, האירוע יהיה משודר בשידור ישיר. הקריאה תתקים בשעה 17:30 וכל יהודי יכול להשתתף בתפילה, מכל מקום בו הוא נמצא.

תפילה בכותל לחזרתם של החטופים. יוני 2014. טלי מאייר
"אנו קוראים לכל עם ישראל, מכל קצוות הקשת, לשים את כל המחלוקות בצד ולרגע להתאחד סביב המכנה המשותף הקיים בכולנו והוא היותנו יהודים". תפילה הכותל לשלום החטופים/טלי מאייר

"מ-7 לאוקטובר אנחנו נמצאים בלב סערה מתמשכת. החטופים והחטופות נמצאים כבר למעלה מ-150 ימים בלב עזה מסיבה אחת ויחידה - כי הם ישראלים", נמסר ממטה משפחות החטופים. "קריאת שמע היא אחד הסממנים המובהקים של היהדות, בה אנחנו גאים ומתגאים והיא שורש זכות קיומנו כאן. אנו קוראים לכל עם ישראל, מכל קצוות הקשת, לשים את כל המחלוקות בצד ולרגע להתאחד סביב המכנה המשותף הקיים בכולנו והוא היותנו יהודים. למען החזרת החטופים והנעדרים, לשלום החיילים ובריאות הפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully