וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי "מאהל המילואמניקים" הכריזו על משרדי הנהלת אונר"א כ"שטח עוין למדינת ישראל"

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 11:08

אחרי שהשתלטו על משרדי הלוגיסטיקה של הארגון, הפעילים הגיעו גם למשרדי ההנהלה בירושלים והציבו שם את מיצג התינוקות השרופים. "עשינו מצור על המשרדים של אונר"א ונמשיך לדאוג שלא ישבו במדינה, זה ארגון טרור", אמרה איילת סמרנו, שגופת בנה נחטפה בידי עובד אונר"א

עובד אונר"א בשיחת טלפון שבה מדבר על השתתפותו בטבח ה-7/10/מעריב

אחרי שאתמול השתלטו על משרדי הלוגיסטיקה של אונר"א, הבוקר (שלישי) הגיעו פעילי "מאהל המילואימניקים" למשרדי הנהלת הארגון בירושלים והכריזו על המקום כ"שטח עוין למדינת ישראל". פעילי הארגון אף הציגו מחוץ למבנה את מיצג "התינוקות השרופים" - זאת לדבריהם, " כסמל לכל הילדים הישראליים שעובדי ארגון הטרור אונר"א אחראים באופן ישיר לטבח שלהם ב-7 באוקטובר".

פעילי "מאהל המילואימניקים" מסרו כי "כזכור, מאז ה-7 באוקטובר ישראל חשפה עד כה הוכחות לקשר ישיר בין אונר"א לבין הטבח הכולל מעורבות ישירה של עובדי אונר"א בטבח וחטיפת אזרחים צעירים ומבוגרים ובהחזקתם בשבי".

מיצג הילדים השרופים מול משרדי הנהלת אונר"א בירושלים, 19 במרץ 2024. מאהל המילואימניקים, מערכת וואלה
מיצג הילדים השרופים מול משרדי הנהלת אונר"א בירושלים, 19 במרץ 2024/מערכת וואלה, מאהל המילואימניקים

בין מובילי ההפגנה, הייתה איילת סמרנו, אמו של יונתן סמרנו, שגופתו נחטפה בידי עובד אונר"א ברכב של הארגון. לדבריה, "הבן שלי נחטף ב-7 באוקטובר על ידי אונר"א. אונר"א שווה חמאס, והוא ארגון טרור לכל דבר ועניין ולא יכול להיות שהמשרדים שלהם ישבו בירושלים בתוך מדינת ישראל".

סמרנו הוסיפה: "עשינו מצור על המשרדים של אונר"א ונמשיך לדאוג שהם לא ישבו בתוך המדינה ושהיא לא תהיה קיימת יותר. אני קוראת לכל הישראלים להצטרף למאבק שלנו כי זה לא רק המאבק האישי שלי אלא של המדינה כולה".

רס"ן במיל' גלעד אך, מיוזמי "מאהל המילואימניקים", הוסיף: "אתמול פורסם שמדינת ישראל מנעה ממזכ"ל אונר"א להגיע לרצועת עזה. אנחנו שמחים שהלחץ שאנחנו מפעילים מתחיל לעבוד - אבל זה עדיין לא מספיק. צריך לגרש באופן מידי את כל עובדי אונר"א מישראל ולסגור בצווים מנהליים את המשרדים שלהם. אנחנו, המילואימניקים, הפסקנו לשתוק. נמשיך להיאבק עד להכרעה מלאה בעזה ובצפון, נמשיך להיאבק עד שכל הטרור ייצא מתחומי מדינת ישראל וגם יתרחק בצורה משמעותית מהגבולות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully