וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שנים לאחר שרצח את אשתו אסתר אהרונוביץ': ד"ר גיורא פרי נשלח למאסר עולם

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 10:25

לצד עונש המאסר, שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזרו על פרי גם את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק - בסך של 258 אלף שקלים, וטענו כי אין נסיבות מקלות למעשיו. "בעת הירי, הנאשם רצה במות המנוחה. טענת הנאשם כי שגגה היא - נדחתה מכל וכל", כתבו השופטים

בווידאו: גיורא פרי הורשע ברצח אשתו, אסתר אהרונוביץ', ב-2019/מערכת וואלה!

ארבע שנים לאחר שרצח את אשתו, אסתי אהרונוביץ', במושב תלמי אליהו - ד"ר גיורא פרי נשלח הבוקר (שלישי) למאסר עולם. לצד עונש המאסר, שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזרו על פרי גם את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק - בסך של 258 אלף שקלים. השופטים טענו בהחלטתם כי אין נסיבות מקלות למעשיו. לדבריהם, "ההודאה והחרטה החוסכת זמן אינה מספקת" ו"מצבו הרפואי אינו קשה באופן חריג". כמו כן, טענו כי בעונש יש ערך חינוכי חשוב.

לפי גזר הדין, בין פרי ואהרונוביץ', שהיו נשואים כעשר שנים, התגלעו מחלוקות כלכליות והתלקחו ויכוחים שגרמו לאהרונוביץ' לפתוח בהליך גירושין. בגזר הדין נכתב כי "הראיות הפורנזיות אינן מותירות ספק בכך שהנאשם רצח את המנוחה בכוונה, היינו כי בעת הירי - הנאשם רצה במות המנוחה. טענת הנאשם כי שגגה היא - נדחתה מכל וכל". אולם הדגישו כי "התזה לפיה הנאשם תכנן מראש לרצוח את המתלוננת, מסתברת מאוד, אך לא הוכחה מעבר לספק סביר".

אסתר אהרונוביץ'. באדיבות המשפחה
אסתר אהרונוביץ'/באדיבות המשפחה

לפיכך קבעו השופטים כי "מחמת הספק, יש להניח לטובת הנאשם שנתגלעה מריבה קצרה בין בני הזוג, במהלכה החליט הנאשם לרצוח את המנוחה . לשם כך, ירה חמישה כדורים, כאשר אחד פגע באמת זרועה, ונשיים פגעו מראשה מאחור והביאו למותה".

השופטים גוללו בגזר הדין גם את הרגעים שלאחר הרצח: "לאחר הרצח הנאשם הסתובב בבית, לרגע קט, ונגע בתמונות. אז לקח הנאשם עמו חלק ממזוודותיו, את האקדח, את תיק הרופא שלו, ואת כל הכסף והדרכונים ונסע אל המדבר. שם נטל תרופות רבות במה שנראה כמו ניסיון התאבדות". בשלב זה, תהו השופטים: "אם ניסה הנאשם להתאבד, לא ברור מדוע עשה כן בתרופות ולא באמצעות ירי באקדח שאותו נשא".

אהרונוביץ' הייתה אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים. "כולם אהבו אותה", תיאר אחד השכנים של בני הזוג לאחר הרצח. "בעלה היה הרופא הישראלי הראשון בצלב האדום והיה גם רופא צבאי. הם שהו הרבה בחו"ל בגלל עבודתו. לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות, הם היו הרבה ביחד ולא עזבו אחד את השני".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גיורא פראף פרי החשוד כי רצח את אשתו אסתי אהרונוביץ' בתלמי אליהו, הארכת מעצר בית משפט השלום ב"ש, 14 בנובמבר 2019. שי מכלוף
גיורא פראף פרי החשוד כי רצח את אשתו אסתי אהרונוביץ' בתלמי אליהו, הארכת מעצר בית משפט השלום ב"ש, 14 בנובמבר 2019/שי מכלוף

גרושתו השנייה של פרי, נירית מסן פרנסיסקו, סיפרה לאחר הרצח כי בעבר הוטרדה ואוימה על ידו. "הרבה פעמים הוא היה מטייל ונעלם", תיארה. "יש לו קטע כזה, להיעלם. לא הגיע לעבודה וגם לא הודיע לי. היה פשוט הולך לשדה התעופה וקונה כרטיס. היו מחכים לו חולים בקליניקה והוא לא היה מגיע".

לדבריה, אחרי גירושיה היא נאלצה להזעיק את המשטרה בארצות הברית. "עברתי גירושים קשים מאוד ממנו. הוא היה עוקב אחריי, או שהיה נוסע ברחוב הלוך ושוב. הוא כתב אי-מיילים נוראיים לכל המשפחה שלי עם דברים שלא היו ולא נבראו", סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully