וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הגיוס: גלנט נועד עם גנץ ודרעי בניסיון לגבש הסכמות

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 10:30

לפי גורמים שעודכנו בפרטי הפגישה בלשכת שר הביטחון, גלנט מנסה לראות אם אפשר לגבש הסכמות בין גנץ ודרעי על היקף ומשך הפטור מגיוס כבר בשבועות הקרובים. בשבוע שעבר גנץ סירב להגיע לדיון שכינס נתניהו על נושא הגיוס, ולא הושגו בו הסכמות

גלנט בסוף קורס קצינים: "כולם חייבים לשאת בנטל"/דובר צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט נפגש אמש (שני) בלשכתו עם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ויו"ר ש"ס אריה דרעי בניסיון לקדם הסכמות בנושא חוק הפטור מגיוס. כך נודע לוואלה!. בפגישה השתתפו גם השר גדי איזנקוט ומקורבו של יו"ר ש"ס השר לשעבר אריאל אטיאס שמנהל את המגעים מטעמו.

השר גלנט בטקס סיום קורס קצינים. 07.03.2024. דובר צה"ל
שר הביטחון גלנט, בחודש שעבר/דובר צה"ל

בשבוע שעבר גנץ סירב להגיע לדיון שכינס ראש הממשלה בנימין נתניהו על נושא הגיוס, והדיון התקיים בלעדיו אך לא הושגו בו הסכמות. לפי גורמים שעודכנו בפרטי הפגישה בלשכת שר הביטחון אמש, גלנט מנסה לראות אם אפשר לגבש הסכמות בין גנץ ודרעי על היקף ומשך הפטור מגיוס.

בקואליציה מעוניינים לאשר בשבועות הקרובים את הארכת החלטת הממשלה שמסמיכה את שר הביטחון להורות לצה"ל על אי גיוס ישיבות גם ללא בסיס חוקי - אך לצרף הצהרה בדבר כוונה לחוקק חוק גיוס חדש בחודשים הקרובים עם לוחות זמנים לקידום החקיקה ועקרונות כלליים לחקיקה. עד כה טרם הושגו הסכמות בקואליציה - ובעיקר לא עם המחנה הממלכתי - על נוסח ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully