וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות הפעוט בב"ש: הוארך מעצרה של האם ובן זוגה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 21:51

במסגרת החקירה נאספו ראיות המעלות חשד לביצוע עבירות של רצח חסר ישע, וכן להתעללות והזנחת הפעוט הן על ידי אמו של הפעוט והן על ידי בן זוגה. השניים נעצרו כאמור והיום הוארך מעצרם ב-6 ימים

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
הפעוט הובא לפני כשבועיים במצב אנוש לבית החולים סורוקה ושם נקבע מותו/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרם של בני זוג תושבי באר שבע, שנעצרו בחשד להתעללות, הזנחה ואף רצח של פעוט בן כשנתיים וחצי, בנה של האישה, שהובא לפני כשבועיים במצב אנוש לבית החולים סורוקה ושם נקבע מותו. השניים נעצרו כאמור והיום הוארך מעצרם ב-6 ימים.

במסגרת החקירה שמתנהלת בתחנת באר שבע, נאספו ראיות המעלות חשד לביצוע עבירות של רצח חסר ישע וכן להתעללות והזנחת הפעוט הן על ידי אמו של הפעוט והן על ידי בן זוגה, תושב העיר באר שבע, בן 32. בני הזוג חשודים בנוסף בביצוע עבירות של הזנחה והתעללות בשני אחיו הגדולים של הפעוט, קטינים, שאושפזו במרכז הרפואי סורוקה במצב קשה ושוחררו להמשך טיפול גורמי הרווחה בעיריית באר שבע.

לפני כשבועיים פורסם כי פעוט כבן שנתיים נמצא במצב אנוש בדירה בבאר שבע. הוא הובהל לבית החולים סורוקה בעיר, יחד עם שני אחיו, שם נקבע מותו. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי ישנם ממצאים בתוך ביתה של האם המעידים על הזנחה ילדיה. גורמי רווחה מעיריית באר שבע הוזעקו למקום והחלו בטיפול מיידי בכל ילדי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully