וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח תיק הרצח בחולון: כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח של מוחמד עוודאללה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 19:24

המשטרה הודיעה כי פענחה את רצח מוחמד עוודאללה, שהתרחש בתחילת החודש במוסך בחולון. ממצאי החקירה עולה כי החשוד, תושב יפו בן 32, ירה למוות בעוודאללה עקב סכסוך בין השניים ולאחר מכן נמלט לרשות הפלסטינית. כתב אישום יוגש נגדו בימים הקרובים

רצח בחולון, 18 במרץ 2024/דוברות המשטרה

היחידה המרכזית של משטרת תל אביב פענחה היום (שני) את תיק הרצח של מוחמד עוודאללה, תושב ירושלים שנרצח מוקדם יותר החודש בחולון. החשוד, תושב יפו בן 32, ניסה לברוח לשטחי הראשות הפלסטינית אבל לבסוף הסגיר את עצמו למשטרה.

בתחילת החודש, נורה עוודאללה במוסך באזור התעשייה של העיר חולון. כוחות משטר שהגיעו אל הזירה פתחו בחקירה ראשונית ומצאו כי בעל המוסך ככל הנראה ירה בקורבן, פצע אותו אנושות וברח מהמקום. זמן קצר לאחר פתיחת החקירה, נקבע מותו של עוודאללה בבית החולים.

החקירה הוטלה על מפלג תשאול של ימ"ר תל אביב. תוך ביצוע פעולות חקירה ראשונית, התברר שהחשוד נמלט לשטח הרשות הפלסטינית. המשטרה ביצעה פעולות מגוונות שהובילו לכך שהחשוד, תושב יפו בן 32, הסגיר את עצמו לידי המשטרה.

רצח בחולון, 18 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
החשוד ברצח יורה אל עבר עוודאללה, זירת הרצח/דוברות משטרת ישראל

במהלך חקירת המקרה התברר כי היה קיים סכסוך בין בעל המוסך החשוד ברצח לבין הקורבן. באותו היום, הגיע הקורבן למוסך עם גבר נוסף, אולם נורה לאחר מספר שניות על ידי בעל המוסך ונפצע אנושות. לאחר הירי רדף החשוד אחרי הגבר השני כדי לפגוע גם בו, ולבסוף נמלט לרשות הפלסטינית.

כשבועיים לאחר המקרה, הצליחו החוקרים לגבש ראיות נגד החשוד בביצוע הרצח. מעצרו הוארך בבית מהשפט השלום, ובסיום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע, עם כוונה להגיש בקרוב כתב אישום חמוד בגין רצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully