וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: גבר נורה למוות במוסך בחולון

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 17:08

מהחקירה הראשונית עולה שהחשוד הגיע למקום בכוונה לבצע חיסול ממוקד ונמלט במהירות מהזירה. בעל עסק סמוך שהיה בזירה שיחזר בשיחה עם וואלה!: "היורה היה מקצועי וזריז. עשר שניות הוא כבר לא היה פה. היה בום, צעקות ומלא אנשים בורחים". הרקע לאירוע פלילי

זירת ירי בגבר במוסך באיזור תעשייה חולון, 5 במרץ 2024. ארז הראל
זירת ירי בגבר במוסך באיזור תעשייה חולון, 5 במרץ 2024/ארז הראל

מוחמד עוודאללה, גבר בשנות ה-30 לחייו נורה למוות היום (שלישי) במוסך בו עבד ברחוב הלהב באזור התעשייה בחולון. ההערכה הראשונית היא שכדור אחד פגע לעובד במוסך בלסת והביא לפגיעות באיברים נוספים בגוף, שגרם למותו. החשוד הגיע למקום בכוונה לבצע חיסול ממוקד ונמלט במהירות מהזירה.

סגן ניצב דניאל ברדיאן, קצין אח"מ מרחב איילון, שיתף על חקירת האירוע והמשך החקירה מהשלב הנוכחי. "התקבל אירוע על אדם פצועי ירי באזור התעשייה בחולון, תוך זמן קצר הגיעו כוחות רבים של המשטרה והתחלנו לפעול בשני צירים עיקריים. אחד הוא להבין את האירוע ולראות את הזירה תוך איסוף ממצאים חקירתיים".

הנרצח בחולון - מוחמד עוודאללה, 5 במרץ 2024. באדיבות המשפחה
הנרצח בחולון - מוחמד עוודאללה, 5 במרץ 2024/באדיבות המשפחה

"הציר השני כמובן הוא סריקות נרחבות אחרי מעורבים כולל החשוד", מסר ברדיאן. "מדובר בקורבן בשנות ה-30 לחייו שכרגע אין לנו את הפרטים שלו שפונה במצב אנוש לבית החולים עד שנפטר מפצעיו, הרקע פלילי. אנחנו פועלים לאתר עדים וגם כמובן את החשוד במעשה כדי להבין איך הוא הגיע ואיך הוא נמלט ולאן. יש פה המון מצלמות ואנחנו בודקים".

מדוברות מד"א נמסר כי מצבו היה קשה מאוד כבר בהגעתם לפצוע בתחילת הטיפול. "הפצוע שכב בתוך מוסך כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. לאחר בדיקות ראשוניות מצבו הוגדר קריטי והתחלנו בפעולות החייאה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפקד מרחב איילון תנ"צ חיים בובליל בהערכת מצב בזירת ירי בגבר במוסך באיזור תעשייה חולון, 5 במרץ 2024. ארז הראל
מפקד מרחב איילון תנ"צ חיים בובליל בהערכת מצב בזירת ירי בגבר במוסך באיזור תעשייה חולון, 5 במרץ 2024/ארז הראל

בעל עסק סמוך שהיה בזירה שיחזר בשיחה עם וואלה!: "שמעתי רעש אז יצאתי לראות מה הסיפור ורק ראיתי אנשים רצים ומסתובבים והרבה ברדק. זה מוסך חדש שהוקם ממש לפני איזה חודש רק. היחיד שראיתי זה עובד במוסך שיצא לרדוף אחרי היורה אבל הוא כבר נמלט".

בעל עסק אחר אמר בשיחה עם וואלה! כי הוא "שמע ירייה אחת ואז רק צעקות. היורה היה מקצועי וזריז, עשר שניות הוא כבר לא היה פה. היה בום, צעקות ומלא אנשים בורחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully