וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר ששכל את בנו: "רוצים לראות את החטופים, זה יותר חשוב מנקמתנו הפרטית"

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 18:08

השר לשעבר יזהר שי, ששכל את בנו סמ"ר ירון אורי שי בקרב בכרם שלום, הסביר ב-103FM מדוע על הממשלה להשיב את החטופים, גם במחיר של שחרור רוצחים: "הם צריכים להיות בסדר עדיפות עליון"

"אני כותב את הדברים האלה בידיים רועדות. ם מחבל הנוחבה המתועב שהרג את הבן שלי יושב כרגע בכלא ישראלי, הייתי שמח לצפות בהוצאתו להורג. כמו שמקובל בארצות הברית, שם מזמינים את בני המשפחה לצפות בהוצאה להורג של רוצחי יקיריהם. הייתי רוצה לצפות בו נושם את נשימותיו האחרונות, במידת האפשר בייסורי תופת נוראיים ובסבל גדול. אבל אם אפשר להחזיר הביתה חטופים ישראלים מעזה תמורת נשמתו העלובה של החלאה הזה וחבריו למדמנת הביוב האנושי שנקראת חמאס, אני קורא לראש הממשלה ולשרי הקבינט: שחררו את הרוצחים המתועבים והביאו את החטופים הביתה".

אני כותב את הדברים האלה בידיים רועדות. אם מחבל הנוחבה המתועב שהרג את הבן שלי יושב כרגע בכלא ישראלי הייתי שמח לצפות בהוצאתו להורג. כמו שמקובל בארצות הברית, שם מזמינים את בני המשפחה לצפות בהוצאה להורג של רוצחי יקיריהם. הייתי רוצה לצפות בו נושם את נשימותיו האחרונות, במידת האפשר…

— Izhar Shay - יזהר שי (@Izhars7) March 17, 2024
כך כתב בחשבון הטוויטר שלו השר לשעבר יזהר שי, ששכל את בנו סמר ירון אורי שי ז"ל, לוחם סיירת הנח"ל שנפל בקרב מול עשרות מחבלים בבוקר השבת השחורה כשהוא בן 21. בשיחתו עם בן כספית ואריה אלדד, הגיב לדברים.

"הגם שאנחנו מאוד כואבים, אנו מכירים בעובדה שהחיים חשובים יותר", טען. "הם צריכים להיות בסדר עדיפויות עליון, גם אם זה אומר לשחרר את אותו נתעב שלקח את חייו של ירון, אנחנו רוצים לראות את החטופים חוזרים הביתה. זה יותר חשוב מהנקמה הפרטית שלנו".

השר לשעבר יזהר שי, ששכל את בנו סמר ירון אורי שי, לוחם סיירת הנח"ל, שנפל בקרב מול עשרות מחבלים בכרם שלום ב-7 באוקטובר, שוחח הערב (שני) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, לאחר שאתמול העלה פוסט נוקב בו קרא לפעול מיידית למען שחרור החטופים, גם אם הדבר כרוך בשחרור מחבלים עם דם על הידיים.

"הגם שאנחנו מאוד כואבים, אנו מכירים בעובדה שהחיים חשובים יותר", טען. "הם צריכים להיות בסדר עדיפויות עליון, גם אם זה אומר לשחרר את אותו נתעב שלקח את חייו של ירון, אנחנו רוצים לראות את החטופים חוזרים הביתה. זה יותר חשוב מהנקמה הפרטית שלנו".

ירון אורי שי, בנו של יזהר שי. נפל במהלך הלחימה במבצע "חרבות ברזל". לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירון אורי שי, בנו של יזהר שי. נפל במהלך הלחימה במבצע "חרבות ברזל"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אתמול כתב שי: "אני כותב את הדברים האלה בידיים רועדות. אם מחבל הנוחבה המתועב שהרג את הבן שלי יושב כרגע בכלא ישראלי, הייתי שמח לצפות בהוצאתו להורג. כמו שמקובל בארצות הברית, שם מזמינים את בני המשפחה לצפות בהוצאה להורג של רוצחי יקיריהם. הייתי רוצה לצפות בו נושם את נשימותיו האחרונות, במידת האפשר בייסורי תופת נוראיים ובסבל גדול. אבל אם אפשר להחזיר הביתה חטופים ישראלים מעזה תמורת נשמתו העלובה של החלאה הזה וחבריו למדמנת הביוב האנושי שנקראת חמאס, אני קורא לראש הממשלה ולשרי הקבינט: שחררו את הרוצחים המתועבים והביאו את החטופים הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully