וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הקצין החטוף שגופתו בשבי חמאס: "חיכינו 162 ימים, קיווינו לסוף אחר"

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 15:16

ההודעה על מותו של דניאל קטעה את ציפיותיהם של בני משפחתו וחבריו, הנמצאים במאבק להשיבו אליהם מאז פרצה המלחמה. הם מספרים עליו שעשה הכל כדי להתגייס לקרבי, ואף התכוון להתחיל בקורס מ"פ, אלא שלא הספיק: "הוציא את הכי טוב מכל סיטואציה". הוא יובא למנוחות בהר הרצל

שידור חי מהר הרצל

LIVE

בעקבות ההודעה על מותו של סרן דניאל פרץ ב-7 באוקטובר, וחטיפת גופתו לעזה, ספדו לו היום (שני) משפחתו וחבריו. דוד, חברו הטוב של דניאל, שיתף את וואלה: "חיכינו כל כך הרבה, 162 ימים שחיכינו לסוף אחר, שהוא יחזור". סרן פרץ יובא היום למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל ב-15:00.

"דניאל היה בן אדם שתמיד היה שם בשביל החברים והמשפחה שלו", סיפר דוד. "לא משנה על מה הייתי מדבר איתו הוא תמיד היה שם בשבילי. הוא היה בן אדם שתמיד חתר לניצחון, הכי פייטר שאני מכיר. תמיד היה מאתגר, תמיד רצה לנצח ולהוציא את ההכי טוב שבו מכל סיטואציה שהוא היה בה בחיים.

דניאל פרץ 
חלל צה"ל חטוף בידי ארגון הטרור חמאס. דובר צה"ל, עיבוד תמונה
"הוציא את הכי טוב מכל סיטואציה". דניאל פרץ/עיבוד תמונה, דובר צה"ל

לדבריו, דניאל לא היה אמור להתגייס לקרבי בגלל הפרופיל שלו, אך "הוא עשה הכל" כדי להתאימו. "בהמשך, גם כשהוא שובץ לשריון הוא התקדם משם ליחידה המובחרת של שריון, ובהמשך יצא לקורס קצינים". עוד סיפר כי בפעם האחרונה שהיה עמו בקשר, דניאל דיבר על כך שייצא לקורס מ"פ, אך הוא לא הספיק לעשות זאת.

דניאל נולד בדרום אפריקה, וכשהיה בן 13 עלתה משפחתו לישראל. בעקבות ההודעה על מותו כתבה עליו אחותו שירה: "תודה על הזכות להיות אחות של גיבור ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דניאל פרץ, שנפל בקרב ב-7 באוקטובר, עם חברו לישיבה עוז. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל פרץ עם עוז, חברו לישיבה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרץ היה מפקד מחלקה בגדוד 77 של עוצבת "סער מגולן". הרבצ"ר קבע את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים שאותרו, ומאפשרים על פי ההלכה להביא לקבורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully