וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העימות עם סמוטריץ, הרצוג לצד הרמטכ"ל: "סומך עליו"

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 12:36

נשיא המדינה נפגש עם תלמידי מכינת "בני דוד" ששכלה 18 מבוגריה שנפלו במהלך הלחימה ברצועת עזה. "שלא ניתן לעצמנו להידרדר שוב אל תהום של שנאת החינם", אמר לתלמידים. "ללא אחדות ושיח מחבר אנחנו עלולים לפגוע בניצחון", הוסיף. כמו כן, נפגש עם המשפחות השכולות ביישוב

דברי נשיא המדינה במכינת ״בני דוד״ בעלי/צלם: רועי אברהם, מקליט: יחזקאל קנדיל

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ביקר היום (שני) במכינת "בני דוד" בעלי ששכלה 18 מבוגריה שנפלו במהלך מלחמה בעזה. במסגרת ביקורו, פגש הנשיא בכ-300 מתלמידי המכינה הקדם צבאית ושוחח איתם על מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, על המלחמה ועל האתגרים הצפויים לתלמידי המכינה הנמצאים לפני גיוס.

"אסור לנו לחזור לימים שקדמו ל-7 באוקטובר. אסור לנו לשוב למילים המשתלחות, לשנאה ולפילוג. שלא ניתן לעצמנו להידרדר שוב אל תהום של שנאת החינם", אמר הנשיא הרצוג לתלמידים.

"אני סומך על צה"ל ומפקדיו, מאחרון החיילים ועד ראש המטה הכללי של צה"ל", המשיך הנשיא. "אנו מאמינים בכל ליבנו שאותם מפקדים ולוחמים שכבר למעלה מחמישה חודשים נלחמים מקבלים החלטות שקולות, אחראיות ומקצועיות".

נשיא המדינה יצחק הרצוג  במכינת ״בני דוד״ בעלי, 18 במרץ 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"חיזק את ידיהן של משפחות הנופלים". הנשיא הרצוג עם המשפחות השכולות/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

הנשיא הוסיף ש"האתגרים מולם אנו עומדים לא קטנו, למרות חודשי הלחימה הארוכים והמחיר הכבד, עדיין לא השבנו את אחינו ואחיותנו החטופים הביתה, עדיין לא ייבשנו את ביצת הטרור, עדיין לא חלפה סכנת ירי טילים מעזה. ללא אחדות ושיח מחבר אנחנו עלולים לפגוע בניצחון. כל ההקרבה והמסירות לא יספיקו אם לא נגלה אחדות - לא אחידות, אלא אחדות".

במהלך ביקורו, קיים הנשיא מפגש עם משפחות שכולות מהיישוב עלי וביקש לחזק את ידיהן ולהדהד את מורשת הנופלים, שהקריבו חייהם למען המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully