וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזהר שי: שחררו רוצחים עבור החטופים, גם את זה שהרג את הבן שלי

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 21:48

השר לשעבר, שבנו סמל ירון אורי שי נפל במהלך היתקלות עם מחבלים בכרם שלום, פנה לרה"מ ושרי הקבינט וביקש מהם לשחרר מחבלים רוצחים עבור החטופים הישראלים שעדיין בשבי חמאס. "חייו של ישראלי אחד שווים לא פחות מאינספור תתי אדם הללו"

בווידאו: משפחות החטופים חוסמים את דרך בגין דרום בסמוך לשער הקרייה/צילום: ארז הראל

השר לשעבר יזהר שי, שבנו סמל ירון אורי שי נפל במהלך היתקלות עם מחבלים בקרב בכרם שלום, פרסם הערב (ראשון) פוסט בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) ובו קרא לרה"מ בנימין נתניהו ושרי הקבינט לשחרר את המחבלים שעצורים בכלא הישראלי במסגרת עסקה לשחרור החטופים הישראלים שנמצאים בשבי חמאס.

"אני כותב את הדברים האלה בידיים רועדות. אם מחבל הנוחבה המתועב שהרג את הבן שלי יושב כרגע בכלא ישראלי הייתי שמח לצפות בהוצאתו להורג. כמו שמקובל בארצות הברית, שם מזמינים את בני המשפחה לצפות בהוצאה להורג של רוצחי יקיריהם. הייתי רוצה לצפות בו נושם את נשימותיו האחרונות, במידת האפשר ביסורי תופת נוראיים ובסבל גדול.

"אבל אם אפשר להחזיר הביתה חטופים ישראלים מעזה תמורת נשמתו העלובה של החלאה הזה וחבריו למדמנת הביוב האנושי שנקראת חמאס, אני קורא לראש הממשלה ולשרי הקבינט: שחררו את הרוצחים המתועבים והביאו את החטופים הביתה. חייו של ישראלי אחד שווים לא פחות מאינספור תתי אדם, חלאות המין האנושי הללו. ולכן, קחו את מי שלקח ממני את הבן שלי וגם את החיים שלי על הדרך, הביאו הביתה את האנשים שלנו. כי מגיע להם לחיות וחובתכם לממש את זכותם הזו. הידיים רועדות בכתיבת המילים האלו, אבל הלב שלם לחלוטין".

יזהר שי. אלעד מלכה,
"חייו של ישראלי אחד שווים לא פחות מאינספור תתי אדם". יזהר שי/אלעד מלכה
ירון אורי שי, בנו של יזהר שי. נפל במהלך הלחימה במבצע "חרבות ברזל". לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סמל ירון אורי שי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

סמל ירון אורי שי, לוחם בסיירת נח"ל, בן 21 מקדימה צורן נפל כאמור במהלך הלחימה בכרם שלום. "נוני שלנו, גיבור שלנו. נפלת בקרב על הגנת המדינה", כתב יזהר שי לאחר מותו, "זכינו בך 21 שנים. מלאך שלנו בשמים. נוח בשלום אהוב ליבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully