וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במערכת הביטחון מזהירים: ההתרעות על פיגועים באיו"ש - בשיא של חודשים

17.3.2024 / 22:58

בשל האזהרה החמורה, ניתנה הנחיה להגביר את מספר המעצרים באזור, בדגש על מחנות הפליטים. בתוך כך, במערכת הביטחון שיבחו היום את פעולות המשטרה סביב הר הבית והרגישות שגילו הכוחות סביב תפילות יום שישי באל-אקצא. "הישג ביטחוני נגד חמאס, שרוצה להבעיר את השטח"

זירת הפיגוע בצומת בית קמה/מד"א

גורמים במערכת הביטחון הזהירו היום (ראשון) כי ההתרעות לפיגועים שמקורם באיו"ש הגיעו לשיא של חודשים. בשל כך, ניתנה הנחיה להגביר את מספר המעצרים באזור, בדגש על מחנות הפליטים.

בתוך כך, במערכת הביטחון שיבחו היום את פעולות המשטרה סביב הר הבית והרגישות שגילו השוטרים ולוחמי מג"ב סביב תפילות יום שישי במסגד אל-אקצא, בניסיון להימנע מפרובוקציות בעקבות קריאות לביצוע פיגועים שהופצו ברשתות החברתיות. "השקט שעבר ביום מתוח מאוד כמו יום שישי האחרון הוא הישג ביטחוני נגד חמאס וגורמים קיצוניים נוספים שרוצים להבעיר את השטח ולהגדיר את המלחמה כמלחמת דת" אמר גורם ביטחוני לוואלה!.

מסגד אל אקצא ביום שלאחר ההתפרעויות והעימותים, 5 באפריל 2023. רויטרס
מסגד אל אקצא ביום שלאחר ההתפרעויות והעימותים, 5 באפריל 2023/רויטרס

אתמול, מחבל פתח בירי לעבר היישוב היהודי בחברון ונוטרל על ידי לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. לאחר הירי, פתחו כוחות הביטחון בסריקות נרחבות ברחבי העיר במטרה לאתר סייענים או מחבלים נוספים שהשתתפו בפיגוע. דובר צה"ל אישר כי התקבל דיווח על ירי באזור העיר חברון. "בהמשך לדיווח הראשוני, מחבל פתח בירי לפני זמן קצר לעבר היישוב היהודי בחברון, אין נפגעים ולא נגרם נזק", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "הלוחמים שפעלו במרחב חיסלו את המחבל וממשיכים בסריקות במרחב".

שני פלסטינים ששהו במתחם בית הקברות בחברון, וניגשו את גופת המחבל, עוכבו לחקירה לאחר שהוסר החשש כי הם חמושים או קשורים לפיגוע, באירוע לא היו נפגעים ישראליים. מקורות פלסטינים מסרו כי המחבל הוא מחמוד נופל, איש דת מוסלמי, אימאם במסגד בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully