וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע ירי בחברון: המחבל הגיע לבית העלמין, פתח בירי - ונוטרל | תיעוד

עודכן לאחרונה: 16.3.2024 / 16:41

המחבל, מחמוד נופל ששימש כאימאם במסגד בעיר, פתח בירי לעבר היישוב היהודי. לאחר שנורה, פתחו כוחות הביטחון בסריקות נרחבות באזור, בחשד שלא פעל לבד. באירוע לא היו נפגעים נוספים. כמו כן, כמה פלסטינים ששהו במתחם בית הקברות בחברון עוכבו לחקירה

פיגוע ירי חברון/27א'

מחבל פתח מוקדם יותר היום (שבת) בירי לעבר היישוב היהודי בחברון ונוטרל על ידי לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. לאחר הירי, פתחו כוחות הביטחון בסריקות נרחבות ברחבי העיר במטרה לאתר סייענים או מחבלים נוספים שהשתתפו בפיגוע. דובר צה"ל אישר כי התקבל דיווח על ירי באזור העיר חברון. "בהמשך לדיווח הראשוני, מחבל פתח בירי לפני זמן קצר לעבר היישוב היהודי בחברון, אין נפגעים ולא נגרם נזק", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "הלוחמים שפעלו במרחב חיסלו את המחבל וממשיכים בסריקות במרחב".

שני פלסטינים ששהו במתחם בית הקברות בחברון, וניגשו את גופת המחבל, עוכבו לחקירה לאחר שהוסר החשש כי הם חמושים או קשורים לפיגוע, באירוע לא היו נפגעים ישראליים. מקורות פלסטינים מסרו כי המחבל הוא מחמוד נופל, איש דת מוסלמי, אימאם במסגד בעיר.

כוחות צה"ל פועלים בשעות האחרונות בגזרת יריחו ובטול כרם ופשטו על בית המחבל שביצע את הירי. ביתו של המחבל נמצא באזור הצפוני של חברון.

פיגוע ירי חברון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד המחבל יורה לעבר היישוב היהודי בחברון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המחבל פתח בירי בלתי סדיר מבית הקברות הפלסטיני בחברון לעבר היישוב היהודי. הוכרז "מעגל פתוח" כהחמרה אבל אין חשש לחדירה כרגע, כשכוחות צה"ל קפצו לנקודה וניטרלו מחבל אחד. נראה שהיה מחבל נוסף שנוטרל כרגע על ידי כוחותינו. כרגע ללא נפגעים ישראליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully