וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע הקריאה להגדלת הסיוע ההומניטרי: נתניהו נפגש עם קנצלר גרמניה שולץ

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 18:02

הפגישה עם נתניהו מגיעה לאחר שיחה שערך הקנצלר הגרמני עם מלך ירדן עבדאללה בעמאן. שולץ, שהמריא לביקור בן יומיים במזרח התיכון, קרא להגדיל את הסיוע ההומניטרי בעזה, והביע דאגה מפעולה ברפיח: "ישנה סכנה שמתקפה מקיפה תוביל לכמות נפגעים אזרחיים נוראית"

בווידאו: קבלת הפנים ללפיד בגרמניה/צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם קנצלר גרמניה אולף שולץ. אמש, שולץ המריא לביקור בן יומיים במזרח התיכון, וערך פגישות בירדן ובישראל. הפגישה עם נתניהו מגיעה לאחר שיחה שערך הקנצלר הגרמני עם מלך ירדן עבדאללה בעמאן. לקראת צאתו לאזור קרא שולץ להגדיל משמעותית את הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה, כשברקע הצטרפות ארצו למבצע ההצנחות האווירי הבינלאומי בשמי הרצועה.

"צריך שהסיוע יגיע לעזה בקנה מידה גדול יותר", אמר שולץ בהצהרה לתקשורת טרם היציאה לביקור המדיני, וציין כי זו תהיה אחת הסוגיות שבה ידון בשיחותיו עם עבדאללה ונתניהו. הוא גם הביע דאגה מפעולה צבאית ישראלית שמתוכננת ברפיח, אחרי שאמש נתניהו הודיע כי אישר "תוכניות מבצעיות" למבצע שכזה. "ישנה סכנה שמתקפה מקיפה ברפיח תוביל לכמות נפגעים אזרחיים נוראית, וזה דבר שאסור שיתאפשר", הוסיף שולץ.

החלה פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו וקנצלר גרמניה אולף שולץ, בקריה בתל אביב.. ללא, אתר רשמי
החלה פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו וקנצלר גרמניה אולף שולץ, בקריה בתל אביב./אתר רשמי, ללא

מוקדם יותר היום, כאמור, הודיע חיל האוויר הגרמני כי הצטרף למבצע הצנחות הסיוע הבינלאומי בשמי רצועת עזה. בהודעה שפרסם ברשת X (טוויטר לשעבר) מסר משרד החוץ בברלין כי הכוחות הגרמניים הצניחו, בסיוע צרפת, ארבע חבילות מזון - שכל אחת מהן מכילה סחורות במשקל טונה אחת. "כל חבילה נחשבת, אבל הסיוע אוויר הן רק טיפה בים", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully