וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל על הרמדאן: דרוכים בכל הזירות, גם במקומות רחוקים

16.3.2024 / 19:00

רב אלוף הלוי ערך סיור ביו"ש, והתייחס להיערכות כוחות צה"ל לחודש הרמדאן. "אנחנו יותר דרוכים בחודש הזה, צריך להיות עריניים". על האתגר הביטחוני אמר: "אנחנו במלחמה רב זירתית - לבנון, סוריה, איו"ש ועזה וגם דברים יותר רחוקים"

הרמטכ"ל על חודש הרמדאן: הכוחות דרוכים בכל הזירות/דובר צה"ל

הרמטכ"ל הרצי הלוי ערך אתמול (שישי) סיור במרחב בנימין ביהודה ושומרון, והתייחס בין היתר למתיחות הביטחונית הכבדה בתקופת חודש הרמדאן ביו"ש.

"יום שישי ראשון, וזה לא רק ימי שישי, כל הרמדאן. היו השבוע כבר כמה ניסיונות פיגוע במקומות שונים והאתגר שלכם זה להצליח לשמר כל החודש הזה גם אחריו, כי זה לא נגמר ברמדאן, אבל אנחנו יותר דרוכים בחודש הזה", אמר הלוי ללוחמי צה"ל.

הרמטכ"ל על חודש הרמדאן: הכוחות דרוכים בכל הזירות. דובר צה"ל
" זה לא נגמר ברמדאן". הרמטכ"ל הרצי הלוי/דובר צה"ל

"באמת להיות מאוד עירניים, מאוד קפדנים, עם אבטחה מאוד טובה. תראו, אנחנו במלחמה רב זירתית - לבנון, סוריה, איו"ש ועזה וגם דברים יותר רחוקים. כל אחד, כל חייל, צה"ל, מג"ב, אנחנו עובדים ביחד, יש לו אחריות על כל הזירות, כי כל אירוע שקורה באחת הזירות הוא באמת משפיע ויכול לייצר הדבקה גם באזורים אחרים", הוסיף.

את הסיור ערך הלוי יחד עם מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף יקי דולף, מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה לירון ביטון ומפקדים נוספים. המפקדים הציגו את תמונת המצב והערכות הכוחות לרמדאן. בנוסף, פגש הרמטכ"ל את כוחות צה"ל ומג"ב הפרוסים בגזרה במוכנות גבוהה למגוון תרחישים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הרמטכ"ל על חודש הרמדאן: הכוחות דרוכים בכל הזירות. דובר צה"ל
"אנחנו במלחמה רב זירתית". הרמטכ"ל עם הלוחמים ביו"ש/דובר צה"ל

כחלק מההיערכות למניעת אירועים ביטחוניים באזור ירושלים, המשטרה עצרה בימים האחרונים צעיר תושב העיר, החשוד שהפר צו הרחקה שניתן לו מהר הבית לתקופה של 3 חודשים לאחר שזוהה ונתפס יוצא משטח הר הבית. החשוד הועבר לחקירה במרחב דוד. כמו כן, נעצרה נערה בת 16 בחשד שהחזיקה בפריטי לבוש המזוהים עם חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully