וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סוכות על הסנקציות האמריקניות: "אנשים מייצרים עלילות בזויות וקונים את זה"

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 18:09

בריאיון ל-103FM טען ח"כ מהציונות הדתית כי הסנקציות של הממשל אמריקני על שני המאחזים בשטחים הן תוצאה של תלונות שווא של ארגוני שמאל קיצוני ו"אנרכיסטים" נגד מתנחלים. "מנסים לצייר כאילו יש בישראל שני צדדים והערבים והיהודים תוקפים זה את זה. זה לא נכון"

דיון בוועדה העוסקת באלימות "אנרכיסטים" בראשות ח"כ צבי סוכות/ערוץ הכנסת

ח"כ מהציונות הדתית צבי סוכות התייחס היום (חמישי)בריאיון ל-103FM לכוונתה של ארצות הברית להטיל סנקציות על שני מאחזים לא חוקיים בגדה, ותקף ארגוני שמאל ו"אנרכיסטיים" כי הם "מייצרים עלילות בזויות והאמריקנים קונים את זה". עוד אמר, "יש אנשים שמה שהם עובדים בו זה לנסות לצייר מצב כאילו יש במדינת ישראל שני צדדים והערבים והיהודים תוקפים אחד את השני, בשעה שהדבר הזה פשוט לא מתחיל".

ח"כ סוכות התייחס לדיון שנערך השבוע בכנסת, אותו הוביל, על אלימות "אנרכיסטיים" ופעילי ארגוני שמאל קיצוני נגד צה"ל בשטחים, שם נטען כי חצי מהתלונות שהם מגישים נגד מתנחלים הן תלונות שווא. "מה שאני שמעתי גם מהשב"כ וגם מהמשטרה זה שהאנשים האלה לא ברשימות שלהם. אנשים קיבלו סנקציות על בסיס עלילות של ארגוני שמאל, של ארגונים של אנרכיסטים, של אנשים שמעלילים על מדינת ישראל עלילות".

ח"כ צבי סוכות בדיון ועדת המשנה של ועדת חו"ב לענייני אזור איו"ש בנושא "פעילות אלימה ומתסיסה של "אנרכיסטים" ביו"ש שמרכז חייהם אינו יו"ש", 12 במרץ 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"אנשים מייצרים עלילות בזויות והאמריקנים קונים את זה". ח"כ סוכות/פלאש 90, יונתן זינדל

"אנחנו מקיימים כל הזמן דיונים על איך מתמודדים עם הסנקציות האלה, גם ברמה המדינית מול האמריקנים, גם ברמה המשפטית בתוך מדינת ישראל כדי לגבות את הבנקים", הוסיף. "אבל אנחנו לא נשלים עם מצב שמדינה אחרת מודיעה, ובטח על בסיס עלילות כאלה, הולכת ומטילה סנקציות על אזרחי ישראל".

הוא הדגיש כי בממשלה "מבינים שהדבר הזה היום הוא אולי נגד אנשים שהם אלמונים לרוב הציבור הישראלי, אבל בקלות הוא יכול לעבור לעוד בכירים בישראל, לבכירים בצה"ל". לדבריו, בממשלה חושבים על דרך להתמודד עם הסנקציות: "יש הרבה מאוד כיוונים שחושבים עליהם. יש לנו דרכים לשפות את הבנקים בהקשרים האלה. אנחנו לא ניתן למדינות אחרות לבוא ולהטיל סנקציות על אזרחי ישראל ולפגוע בזכות הקניין שלהם בלי שום בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully