וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביש מזל: ארבעה חשודים נעצרו במתחם הימורים לא חוקיים באשקלון

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 10:14

המשטרה פשטה על עסק השייך לחבר בכנופיית פשיעה מקומית, שעל פי החשד שימש להפעלת משחקי מזל והימורים אסורים. החשודים נתפסו בזמן משחק כשבמקום נמצאו אלפי שקלים במזומן, כלי משחק ומכשירי הקלטה. החשודים עוכבו לחקירה

המשטרה ממשיכה את המאבק בהימורים לא חוקיים ובהפעלת מקומות למשחקי הימורים: משטרת אשקלון פשטה אתמול (רביעי) על מתחם הימורים באזור אפרידר בעיר השייך לחבר בכנופיית פשיעה מקומית, שעל פי החשד שימש להפעלת משחקי מזל והימורים אסורים.

עם כניסת הכוחות, אותרו במקום ארבעה חשודים, בהם מפעיל המקום, שלפי החשד היו בזמן משחק הימורים. במקום נתפסו מעל 6000 שקלים במזומן, כלי משחק, מכשירים ניידים, רשימות ומכשיר הקלטה שלפי החשד בו תועדו עבירות נוספות. כלל החשודים עוכבו לחקירה.

הכסף שנתפס במהלך הפשיטה על מתחם הימורים לא חוקי באשקלון, 13 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
הכסף שנתפס במהלך הפשיטה על מתחם הימורים לא חוקי באשקלון, 13 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

השבוע פורסם שימ"ר תל אביב, כוחות יס"מ, ולוחמי מג"ב בשיתוף עם פרקליטות אזרחית, רשות המיסים, ביטוח לאומי ומשרד הבריאות חשפו לאחרונה רשת הימורים בלתי חוקית במרכז הארץ. בחקירת המשטרה עלה כי כמה מתושבי המרכז הפעילו מקומות אסורים להימורים וגם יצרו מכונות מזל בלתי חוקיות והפיצו אותן ברחבי הארץ. על פי החשד, פעילות בלתי חוקית זו הביאה להכנסות של מיליוני שקלים, באמצעותם קנו החשודים נכסים רבים והפעילו עסקים שונים ברחבי הארץ.

במשטרה הגיבו בתום האירוע: "הפשיטה הזו מצטרפת לסדרת פשיטות שנערכו בשבועות האחרונים בכמה מוקדים בגזרת לכיש, ופעם נוספת הצלחנו לחשוף משחקי מזל האסורים על פי חוק, שפועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר. אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully