וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהיקף של 15 מיליון שקלים: 7 חשודים בהונאת קשיש בן 80

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 23:15

השעבה, תושבי רהט, באר שבע ותל אביב, חשודים כי עברו יחד כדי להונות כספים מקשיש תושב רעננה. אחד החשודים הלווה כספים מהקורבן, כשהוא מבטיח להחזיר אותם בתוספת רווחים מעסקאות מקרקעין. כמו כן, ביימו החשודים אירועים פליליים שגרמו לקורבן לחשוב שהוא ומשפחתו בסכנה

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של משטרת מחוז מרכז עצרה היום (רביעי) שבעה תושבי המרכז והדרום בחשד למעורבות בפרשת סחיטה באיומים ומרמה של תושב המרכז בן 80 בהיקף של 15 מיליון שקלים.

חוקרי יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של מחוז מרכז, בשיתוף היחידה הארצית לחקירות של הממונה על הליכי חדלות פירעון במשרד המשפטים ופקיד שומה חקירות מרכז ברשות המסים, פתחו לפני כמה חודשים בחקירה סמויה. זאת, לאחר קבלת תלונה מכמה מתושבי רעננה לפיה קבוצת אנשים הונתה אותם בהיקף של מיליוני שקלים.

שטרות של שקל. ShutterStock
המשטרה עצרה 7 חשודים בהונאה של מיליוני שקלים/ShutterStock

על פי החשד, פרשת המרמה החלה בשנת 2018, כשאחד החשודים, אדם עימו נהג המתלונן לעשות עסקים בעבר, ביקש מהקורבן שייתן לבנו הלוואה כדי לקנות כלי עבודה הנדסיים. החשוד הבטיח לקורבן שישיב לו את הכסף בתוספת רווחים מעסקאות מקרקעין שהציג בפניו.

עם הגשת התלונה, חוקרי יחידת ההונאה אספו מסמכים, שביססו את החשד לעבירות רבות, בהן סחיטה, הלבנת הון, התחזות לאחר, קבלת דבר במרמה ועוד. העבירות, כך נמסר, התבצעו על ידי רשת מסועפת של מעורבים שחברו יחד כדי להונות את המתלונן. כמו כן, ביימו החשודים אירועים פליליים כדי להטיל אימה על המתלונן ולגרום לו להאמין כי חייו וחיי משפחות נמצאים בסכנה. בסך הכל, החשודים הונו מהמתלונן כ-15 מיליון שקלים.

היום, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרה המשטרה שבעה חשודים תושבי חשודים תושבי רהט, באר שבע ותל אביב. בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה יובאו החשודים לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully