וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנון: "אם ארה"ב אוסרת להשתמש בחימושים שלה - לא נעצור את המלחמה"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 21:28

ח"ד דני דנון שוחח בראיונו ל-103FM על המתיחות האחרונה בין הממשלה הישראלית לממשל האמריקני. מצד אחד, טוען דנון כי לא היה צריך להקשיב לארה"ב לאחר העסקה הראשונה, "הורדנו את הרגל מהגז". מצד שני, טוען שיש לשמור על יחסי הידידות עם האמריקנים, "ארה"ב תומכת בנו"

עימות בין ח"כ דני דנון וישראלי שחזר איתו בטיסה מדובאי וביקר אותו ואת הממשלה/קבוצת "משמרות הבושה"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר השבוע כי נתניהו גורם לישראל יותר נזק מתועלת והבהיר כי פעולה ישראלית ברפיח היא "קו אדום". חבר הכנסת דני דנון התראיין היום (רביעי) אצל בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס למתיחות בין הממשלה הישראלית לממשל האמריקני.

"אנחנו מזהים שני תהליכים מנוגדים מבחינת לוחות זמנים מסד דנון, "אנחנו רואים את חזרת החטופים, ובבית הלבן רואים את הבחירות ורוצים לחזור לשגרה". עם זאת הבהיר דנון כי "חייבים לשמור על קשר טוב עד כמה שאפשר. ארה"ב תומכת בנו".

שגריר ישראל, דני דנון במהלך נאומו בעצרת הכללית של האו"ם 11 בפברואר 2020. -, אתר רשמי
שגריר ישראל, דני דנון במהלך נאומו בעצרת הכללית של האו"ם 11 בפברואר 2020/אתר רשמי, -

דנון מסר כי אחרי עסקת החטופים הראשונה, הקשיבה ישראל לארצות הברית. "הורדנו קצת את הרגל מהגז ולדעתי זו הייתה טעות", הוא מסר, "היינו צריכים אז לומר להם 'אנחנו לא עוצרים, אנחנו ממשיכים בדיוק באותה מתכונת של עוצמה'".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לגבי הדיווחים על השיקול של ארצות הברית למנוע מישראל שימוש בנשק אמריקני ברפיח, מסר דנון כי "אם מחר בבוקר ארצות הברית תחליט שאסור לנו להשתמש בחימושים שלהם, אנחנו נשתמש בחימושים אחרים שיהיו פחות מדויקים, ואת זה גם הם לא רוצים. יהיה לנו יותר קשה, יהיו מחירים, אבל זה לא אומר שנעצור את המלחמה. את הנחישות הזאת חשוב לשדר גם לאמריקנים".

בהמשך הראיון הביע דנון את דעתו על המצב בצפון. "אנחנו מנסים למנוע את הקץ או לדחות אותו עד שיהיה הסכם עם חיזבאללה, וכל יום שעובר מוריד את הסיכויים שזה יקרה", הוסיף ואמר דנון, "ולכן, אני חושב שאנחנו צריכים קודם כל לטפל ברפיח ואחר כך לעלות צפונה, כי לחיזבאללה יהיו מחירים משמעותיים על הכלכלה הישראלית. בעוד עשור לא בטוח שתהיה לנו היכולת להתמודד מול חיזבאללה, יכול להיות שיהיה פה מאזן אימה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני דנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully