וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבח את חמאס ב-7.10 : כתב אישום נגד תושב ירושלים בגין הסתה לטרור

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 20:38

מג'ד דנדיס, תושב ראס אל עמוד שבירושלים נאשם בכך שמשנת 2022 פרסם ברשותות החברתיות שלו פרסומים התומכים ומסיתים לטרור. בין היתר שיבח את רצח השר רחבעם זאבי, התגאה בהיותו חבר החזית העממית, ושיבח את מוחמד דף וחמאס ב-7 באוקטובר

פרקליטות המדינה מסרה היום (רביעי) כי הגישה כתב אישום נגד מג'ד דנדיס, תושב ראס אל עמוד שבירושלים, לאחר שפרסם בפייסבוק דברי שבח, אהדה ועידוד למעשי טרור וארגוני טרור - בהם החמאס, הג'יהאד, החזית העממית ועוד.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד פועה בן טוב מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי דנדיס פרסם עשרות פוסטים בין החודשים אפריל 2022 לדצמבר 2023 בהם תמך והסית לטרור. בפוסט אחד מסר כי "השתייכות לחזית העממית היא כבוד", בפעם אחת שיבח את רוצחו של השר לשעבר רחבעם זאבי ומסר כי הרוצח "ראה בעיניו של זאבי את מידת החולשה, הרפיסות והפחדנות".

חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
כתב אישום נגד תושב ראס אל עמוד שבירושלים, המואשם בהסתה לטרור/דוברות משטרת ישראל

כמו כן, ביום ה-7 באוקטובר, הזדהה הנאשם עם ארגון החמאס וכתב כי "כשהמפקד הכללי מוחמד דף נשא את נאומו והכריז על סיום התיאום הביטחוני לוחמי גדודי אל קסאם מחצו את מפקדת 'מחלקת התיאום והקישור של מחלקת הבקרה הפנימית בתיאום וקישור עם הרשות הפלסטינית'". עוד שיבח את המחבלים באותו יום ומסר כי הייתה "תקשורת מידית מדהימה בין הלוחמים למפקדם".

בבקשת המעצר, ציינה עו"ד בן טוב כי "הבחירה של המשיב בדרך של הזדהות והסתה בזמן מתקפת טרור רצחנית, של ארגון החמאס, שפעיליו, ביצעו מעשי טרור קשים, רצחניים ואכזריים, במהלכם רצחו בדם קר, גברים, נשים, זקנים, ילדים וטף, כאשר מעשיהם הנפשעים הובילו עד עתה לכ-1,400 הרוגים ולכאלפי פצועים בדרגות פציעה שונות. בחירת המשיב בדרך זו, דווקא במהלך אחד מימיה הקשים בהיסטוריה של מדינת ישראל, כשהמדינה נתונה תחת מתקפה כבדה ולאחר שממדי האסון כבר החלו להתבהר, ויש בכך כדי להצביע על מסוכנות אינהרנטית של המשיב". כתב האישום מייחס לדנדיס עבירות של גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully