וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלגרט: חמאס פרסם סרטון שאחי נהרג, ואף אחד בקבינט לא התקשר אליי

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 20:39

משפחות החטופים ערכו הצהרה דחופה לתקשורת, ודרשו מקבינט המלחמה מפגש מיידי. גאיה קלדרון, ביתו של החטוף עופר קלדרון: "איפה אתם, קבינט יקר? האם בלתי אפשרי ונסבל לכם להסתכל לנו בעיניים ולומר לנו את האמת?

בווידאו: משפחות החטופים דורשים להיפגש עם קבינט המלחמה: "איפה אתם?" 13.03.24/ללא

משפחות החטופים ערכו הערב (רביעי) הצהרה דחופה לתקשורת במטה משפחות החטופים, ודרשו מקבינט המלחמה מפגש מיידי. "כל יום שבו מנרמלים את המוות, שהמדינה כושלת בהצלת אזרחים, נחטפה להם חצי שנה מהחיים", אמרה גאיה קלדרון, ביתו של החטוף עופר קלדרון ואחותם הבכורה של סהר וארז שחזרו מהשבי.

"האם זה כל הסיפור? לא. הסיפור האמיתי הוא שאין עם מי לדבר. איפה אתם, קבינט יקר, ברגים כל כל קריטיים? האם בלתי אפשרי ונסבל לכם להסתכל לנו בעיניים ולומר לנו את האמת, כי אולי אין תשובות? האם האמת היא שוויתרתם עליהם, שהשלמתם עם הקרבתם? כרגע נראה שנכשלתם בהחזרתם. אתם חורצים את גורלם בקווים האדומים שלכם. יש עסקאןת ואתם טורקים את הדלת מולם. מסכנים אותם בידיעה ברורה וצלולה. תשמעו את זעקתם, הם סומכים עליכם שתצילו אותם. הסכנה לחייו של אבא שלי מטרידה אותי כל יום".

דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט, עלה לנאום עם טלאי צהוב עליו הכיתוב 7.10: "הקצינה התקשרה אליי. אני רואה את המספר על הצג ויודע שאו שהיא אומרת שיש עסקה או שאיציק כבר לא איתנו. לצערי האופציה השנייה הכי קרובה לאמת. היא הודיעה לי שיצא סרטון שאומרים שאחי נהרג כתוצאה מהפצצת חיל האוויר. אתמול הייתה שיחת ועידה עם קצינים מהצבא לראות על מה מדובר. השורה התחתונה הייתה שנדע לא מה קרה אלא מתי קרה. ברגע שנדע מתי קרה ייתנו לנו את ההודעה הרשמית.

"לדעתי מטה החטופים צריך להחרים את ראש הממשלה והקבינט. אנחנו לא צריכים לצעוד ולא להוציא מכתבים ולא לצעוד. שהם יבואו לבניין פה ויגידו שהם רוצים לראות אותנו. זה סדר העדיפוית שצריך להיות, לא הפוך. הראו לי את הסרטון ואף אחד מהקבינט, לא ראש הממשלה, לא לאשתו, כנראה גם לה לא היה זמן, לא הרים לי טלפון לשאול מה איתי, אם אני צריך משהו".

דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט החטוף. ללא, מערכת וואלה
דני אלגרט, אחיו של איציק אלגרט החטוף/מערכת וואלה, ללא

סימונה שטיינברכר, ימה של החטופה דורון שטיינברכר: "אני לא יכולה לחשוב שנחגוג לדורון יום הולדת בלעדיה. לפני חודש חמאס שחרר סרטון שבו היא מופיעה, הילדה הקטנה והשמחה שלי נראתה כבויה וברור לנו שלא קיבלה את התרופה למילה הכרונית ממנה היא סובלת. אני הולכת לישון כל לילה עם התמונה הזאת בראשי. אתם, קבינט המלחמה, תסתכלו לי בעיניים, תסתכלו עלינו משפחות החטופים. כבר שבועות אנו מבקשים פגישה איתכם כדי לקבל מידע מהימן על משא ומתן והבקשה נדחית פעם אחר פעם. אנו נשענים על מידע מהתקשורת ומהטרור האכזרי שחמאס מעלה לרשתות. אנו מבקשים ששבעה מאיתנו יהיה צוות שיסייע לכם.

"אנו חוששים מהפסקת אש שלא תקשור להחזרת החטופים. תתחייבו בפנינו שלא תאפשרו זאת. זה יהיה אסון והפקרה של הבת שלי כפי שהופקרנו ב-7 באוקטובר. זה העיתוי הטוב ביותר. אחר כך יגבר הלחץ הבינלאומי על ישראל ונפספס את ההזדמנות. הממשלה חזרה לעסוק בפוליטיקה. תתעלו את האנרגיה לטובת החזרת החטופים. זה הדבר האנושי. איך שרי הקבינט לא מוצאים שעה לפנות להיפגש איתנו? אנחנו בוכים וצועקים מחוץ לקריה. איפה אתם? למה גם בכם אנחנו צריכים להילחם?".

דורון פרץ, אביו של החטוף דניאל פרץ, הציג את תמונת בנו: "זה הבן שלנו. חייל מדינת ישראל שעלה לארץ אחרי הבר מצווה שלו. הוא שם את נפשו בכפו באותו יום ועשה כל מה שאפשר כדי להציל אנשים. אתמול היה יום מטלטל, חבר צוות שלו, איתי חן ז"ל".

דורון פרץ, אביו של החטוף דניאל פרץ, הציג את תמונת בנו. מטה החטופים, אתר רשמי
דורון פרץ, אביו של החטוף דניאל פרץ, הציג את תמונת בנו/אתר רשמי, מטה החטופים

לדבריו, "אנחנו לא יודעים שום דבר חוץ משהבן שלנו היה פצוע. חיכינו, אמרו שתהיה עסקה עד תחילת רמדאן. אין עסקה, אין לחץ צבאי, דשדוש. אנו דורשים להסתכל לנו בעיניים ולהיות שקופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully