וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 ק"ג חשיש ו-6,000 כדורי אקסטזי: מעצר הסמים הבלתי נתפס של המשטרה

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 18:08

בפעולה שגרתית בכביש 6 סמוך לטייבה, עצרו כוחות המשטרה רכב שעורר את חשדם. בחיפוש ברכב מצאו השוטרים כמויות אדירות של סמים. החשוד, תושב הפזורה הבדואית בן 33. בשבוע שעבר עצרה המשטרה חשוד עם כמויות גדולות גם כן של חשיש ואקסטזי - נבדק הקשר בין המקרים

סמים מסוכנים שהוברחו בתוך לבנים מספרד/משטרת ישראל

בלשי מחוז מרכז ולוחמי היס"מ עצרו אתמול (שלישי) תושב הפזורה הבדואית בחשד להחזקת 50 ק"ג חשיש ואלפי כדורי אקסטזי. המשטרה בודקת את הקשר למעצר נוסף שהתרחש בשבוע שעבר, בו נמצאו גם כן כמויות גדולות של חשיש וכדורים.

אתמול, פעלו בלשי תחנת טייבה יחד עם לוחמי יס"מ שרון באופן יזום נגד החזקה וסחר בסמים. בתוך כך, שוטרים פעלו בכביש 6 הסמוך לטייבה, כשבמהלך הפעילות אחד הרכבים עורר את חשדם. בתום חיפוש שביצעו ברכב, תפסו כוחות המשטרה כ-50 ק"ג חשיש ו-6,000 כדורי אקסטזי. המשטרה עצרה את נהג הרכב, תושב הפזורה הבדואית כבן 33. בתום חקירתו בתחנת טייבה נכלא החשוד והבוקר יתקיים דיון בעניינו בבקשה להאריך את מעצרו.

המשטרה עצרה חשוד תושב הפזורה הבדואית שהחזיק 50 ק"ג חשיש ו-6,000 כדורי אקטזי.. דוברות משטרת ישראל
הסמים שנמצאו ברכבו של החשוד/דוברות משטרת ישראל

אירוע זה מצטרף לפעולה קודמת של בלשי התחנה שהתרחשה בשבוע שעבר. במהלך פעולה זו תפסו השוטרים עוד 25 ק"ג חשיש ו -2,000 כדורי אקסטזי כמו גם עשרות כדורי תחמושת ומחסניות. כעת, בודקים במשטרה את הקשר בין שני האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully