וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן ספד לאיתי חן, שנפל ב-7 באוקטובר: "אובדן טראגי, אני ורעייתי שבורים"

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 16:48

עם היוודע דבר מותו של חן, שגופתו מוחזקת בעזה, נשיא ארה"ב שלח תנחומים למשפחתו: "לא מגיע לאיש לעבור את מה שעברו. כשנפגשתי עם משפחתו, הם נתנו לי חנוכייה - תזכורת לכך שהאור תמיד מגרש את החושך". בדבריו פנה למשפחות החטופים: "לא נחדל עד שיקיריכם ישובו הביתה"

בווידאט: ביידן אופטימי באשר לסיכויי עסקת חטופים - "זה עומד לקרות, תחזיקו מעמד"/PBS

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ספד לסמל איתי חן שהוכרז היום (שלישי) כחלל צה"ל. איתי, בעל אזרחות אמריקנית, נפל ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לרצועת עזה על ידי חמאס. "הלב שלנו כבד. אני ורעייתי ג'יל שבורים לגלות שאיתי נהרג על ידי חמאס במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר", אמר הנשיא ביידן.

החייל איתי חן. באדיבות המשפחה
החייל איתי חן/באדיבות המשפחה
ג'ו ביידן. רויטרס
"אני ורעייתי ג'יל שבורים לגלות שאיתי נהרג". הנשיא ביידן/רויטרס

"בדצמבר, אביו ואחיו של איתי הצטרפו אליי לבית הלבן, כדי לחלוק את הייסורים וחוסר הוודאות שעמם התמודדו כשהם התפללו לחזרתו". אף אחד לא צריך לסבול אפילו יום אחד. אנו משתתפים באבלם של משפחת חן על האובדן הטרגי, ונזכור אותו קרוב לליבנו. אני מתחייב בפני משפחות החטופים: אנחנו איתכם. לא נפסיק עד שכולם יחזרו הביתה".

המחנכת של איתי חן באורט ע"ש גוטמן בנתניה, ישראלה שטטלר, סיפרה עליו: "איתי היה תלמיד למופת, הציב לעצמו מטרה לעלות חזרה ל-5 יחידות במתמטיקה והצליח בענק. הוא היה בחור מוביל וחייכן, שהיה פעיל מאוד לאורך שנות הלימודים עם מדריכי של"ח צעירים, מבחינתו זה היה הדבר וכל בית ספר אורט בנתניה הכיר אותו משם". המחנכת הוסיפה, "הצבא היה מטרה חשובה בשבילו והוא התעקש להתגייס לקרבי ולעשות הכי טוב שיכול, בכל התקופה שהיה מוגדר חטוף קיווינו שהוא יחזור, והמוות שלו כואב ועצוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully