וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לוקח סיכון שירצחו אותי רק מלדבר על הקונספירציה הזאת"

28.3.2024 / 0:10

חוקר הקונספירציות ג'ריד יאו מאמין שלקח סיכון ענק כשהחליט לחקור את אחת התיאוריות האפלות ביותר בכל הזמנים, בטענה שאנשים שחקרו את התיאוריה הזאת בעבר מצאו את מותם. הכירו את תיאוריית "פרויקט הקרן הכחולה" - אבל אל תעשו על זה גוגל

מהי תיאוריית הקונספירציה של פרוייקט הקרן הכחולה?/Ebrahim

חוקרי תיאוריות קונספירציה נוטים להיכנס לעומק הלא נודע כדי לחשוף מה עומד מאחורי התיאוריות שיוצרות גלים בעולם, אך במקרה הזה מדובר בתיאוריה כה אפלה שעצם האזכור שלה גורם לרבים לחשוש לחייהם. אז הכירו (לא יותר מדי מקרוב) את "פרויקט הקרן הכחולה" (Project Blue Beam), פרויקט כל כך מסוכן שרבים מאמינים שהם עלולים לשלם מחר כבד רק מעצם הדיון בו, כשמספר אנשים שהיו קשורים לתיאוריה הזאת בעבר מצאו את מותם באופן לא צפוי. הגיוני שלא שמעתם על תיאוריית הקרן הכחולה בדיוק מהסיבה הזאת.

חוקר הקונספירציה ג'ריד יאו "לקח את הסיכון" ושוחח לאחרונה על התיאוריה עם אחיו, היוטיובר שיין דוסון. הוא הודה שהוא פחד לחפש מידע בנושא, אך הוא מאמין שמי שעומד מאחורי הפרויקט היא קבוצת עילית מרושעת המתכננת פעולת מרמה מסיבית בקנה מידה חסר תקדים, בה היא תשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לדמות פלישת חייזרים. הפלישה המזויפת לכאורה נועדה לבסס סדר עולמי חדש שישרת את הקבוצה.

צפו על אחריותכם

"התוכנית" הזדונית הזו נחשפה ב-1994 על ידי חוקר הקונספירציות הקנדי סרג' מונאסט, שהסביר אותה בפירוט בספר שיצא לאור באותה שנה. על פי הדיווחים, מונאסט תיאר מספר שלבים בתוכנית - שכל אחד מהם נועד לשכנע בהדרגה את הציבור כי פלישת חייזרים מתקרבת.

ג'ריד מסביר: "השלב הראשון יהיה לחשוף סוג של מסמכים שמשנים את התפיסה שלנו לגבי המציאות שבה אנו חיים, לבלבל אותנו ולפתוח את המוח שלנו לאפשרות של מה יכול לקרות. השלב השני הוא בעצם שכולנו נוכל לדמיין איך זה ייראה - והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סרטים". הוא טוען שלמשל הסרט "היום השלישי" מ-1996 היה חלק מהתכנות הפסיכולוגי הזה.

"השלב השלישי הוא שהם יקרינו תמונות הולוגרפיות ישירות לשמיים כדי לגרום לנו לראות את פלישת החייזרים", הסביר ג'ריד, "ואז הצעד הרביעי הוא שכולנו נכנס לבונקרים תת-קרקעיים. הם הולכים להכניס אותנו לצוללות והמעטים שיהיה להם מספיק מזל הולכים לשרוד את 'אפוקליפסת סוף העולם' הזו".

עוד בנושא:
תיאוריית "אדם וחווה": הקטבים המגנטיים של כדור הארץ יתהפכו ויביאו לאסון קטסטרופלי

הפנטגון בדק וקבע - האם ביקרו חייזרים בכדור הארץ ומהן כל תצפיות העב"מים?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"פרויקט הקרן הכחולה" נחשבת בקרב המאמינים לתיאוריה המסוכנת ביותר בכל הזמנים, כיוון שמספר אנשים הקשורים אליה מצאו את מותם באופן בלתי צפוי. מונאסט עצמו מת שנתיים לאחר שפרסם את התיאוריה, בגיל 51 - וכך גם בת הזוג שלו שסייעה לו בכתיבת הספר.

ג'ריד מודה שהוא היה מודאג כשהחל לראשונה לחקור את הפרויקט כי הרגיש שהכל "אמיתי מדי". הוא אומר שמאז אנשים מודאגים יוצרים איתו קשר יומיומי והוסיף שזה בדיוק מה שקבוצת העילית מאחורי הפרויקט רוצה שיקרה. "הם רוצים שתפחד ממצב של פלישת חייזרים, כדי לתמרן אותנו להאמין שבבוא הזמן מתרחשת פלישת חייזרים", הוא אומר, "הם רוצים לאחד את כולנו כדי שיוכלו בעצם להשתלט על הפלנטה".

מוקדם יותר החודש פרסם הפנטגון דו"ח לפיו נמצא כי חייזרים מעולם לא ביקרו בכדור הארץ וכל התצפיות והדיווחים על עב"מים למיניהן הוגדו רשמית כטעויות בזיהוי או כשקרים מוחלטים - אז לא ברור איך זה בדיוק תורם למטרה של "פרויייקט הקרן הכחולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully